بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 19 اسفند 1390برچسب: پروین,ترمز,الهلال,کشیدیم, :: 3:0 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
وی افزود: الهلال یکی از بهترین‌های آسیا است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. داشتن 8 ملی پوش و چند بازیکن خارجی نشان می‌دهد که الهلال برای دورهای بعدی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.
 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کرده، اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.



علی پروین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره بازی پرسپولیس با الهلال عربستان و تساوی یک بر یک در ریاض اظهار داشت: این بازی را به دقت تماشا کردم، شما خبرنگاران بهتر از هر فردی می‌دانید که تیم‌های عربی برای نتیجه گرفتن مقابل ایرانی‌ها چه انگیزه‌ای دارند، آن هم این دفعه تیمی مثل الهلال پایش در میان بود.



وی افزود: الهلال یکی از بهترین‌های آسیا است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. داشتن 8 ملی پوش و چند بازیکن خارجی نشان می‌دهد که الهلال برای دورهای بعدی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.



پروین ادامه داد: درست است این بازی با تساوی تمام شد اما به نظر من سه امتیاز بازی مقابل الهلال را گرفتیم و این امتیاز می‌تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند. الهلالی‌ها اصلا دوست نداشتند در داخل خانه امتیاز بدهند به همین دلیل بعد از 10 نفره شدن هم خیلی خوب می‌دویدند اما تجربه پرسپولیس هم به یاری این تیم آمد و به نظر من اگر بچه‌ها یک مقدار استرس نداشتند گل دوم را هم می‌زدیم.



وی درباره حرکت علی کریمی و زدن ضربه پنالتی به صورت حرکت چیپ نیز گفت: کریمی بازیکن با تجربه‌ای است و در شرایطی که پنالتی می‌زد قطعا ورزشگاه ساکت نبود اما کاری که کرد تا همه انگشت به دهان بمانند. علی با گلی که زد و با ضربه قشنگش به بچه‌ها روحیه داد و همه هم لذت بردند.



وی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: درست است یک گل پرسپولیس خورد آن هم روی شاهکار ضربه حریف بود اما 4 نفر خط دفاعی ما بسیار شاهکار بودند و واقعا لذت بردم.



نصرتی و شیث من را خوشحال کردند و خدا را شکر می‌کنم این دو بچه اینقدر با شکوه به پرسپولیس برگشتند و یک روز بسیار خوب هم داشتند امیدوارم باز هم برای پرسپولیس مفید باشند، اگر این چند بازیکن که فقط در لیگ قهرمانان می‌توانند ما را حمایت کنند در لیگ برتر هم می‌توانستند همراه پرسپولیس باشند خیلی خوب بود.



پروین در پاسخ به سؤالی که آیا نظری درباره فدراسیون فوتبال دارید یا خیر نیز گفت: در این باره فعلا حرفی ندارم تا انشاء‌‌الله بعد.

اتفاق عجیبی که برای بازی با پیکان افتاد/پول کارواش بدهید،بازی پرسپولیس را ببینید!
هواداران پرسپولیس مجبور شدند برای تماشای بازی تیمشان با پیکان ماشین های خود را بشویند.

خبر آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی پیکان را با یک گل شکست داد که اتفاق عجیبی در حاشیه این بازی افتاد.در حالی که مصطفی دنیزلی اعلام کرده بود تماشاگران حق دیدن این بازی را ندارند کارواشی که جنب ورزشگاه درفشی فر قرار داشت دست به ابتکار جالبی زد!
او به هوادارانی که پشت درهای بسته مانده بودند پیشنهاد داد تا ماشینشان را در این کارواش بشویند و پس از آن از بالای سقف کارواش بازی پرسپولیس را تماشا کنند.اتفاقی که خیلی از هواداران پرسپولیس حاضر به انجام آن شدند و با پرداخت 6 هزار تومان و پس از شستن اجباری ماشین هایشان بازی تیم محبوب خود را تماشا کردند.
تصاویر فرهاد مجیدی در دیدار دیشب الغرافه مقابل الخریتیات
فرهاد مجیدی با زدن دو گل در بازی دیشب سهم زیادی در پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل میهمان الغرافه داشت.







اسپانیا برای ششمین بار قهرمان فوتسال اروپا شد
تیم ملی فوتبال اسپانیا برای ششمین بار عنوان نخست رقابت های قهرمانی اروپا را از آن خود کرد.
 
 
برنا: در دیدار نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا که در شهر زاگرب پایتخت کشور کرواسی برگزار شد، دیشب تیم اسپانیا در مصاف با روسیه 3-1 به پیروزی رسید و برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار سرجیو لوزانو در دقایق 39 و 48 و لوئیس آمادو کاپیتان و دروازه بان اسپانیا در دقیقه 50 برای ماتادورها و پولا در دقیقه 33 برای روسیه گلزنی کردند. جدال دو تیم در وقت قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید و به همین دلیل کار در وقت اضافه پیگیری شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم ملی ایتالیا با همین نتیجه برابر کرواسی به برتری دست یافت و روی سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است اسپانیا در مجموع 8 دوره برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا 6 بار در سال های 1996، 2001، 2005، 2007 و 2010 و 2012 قهرمان شده است.
ملی‌پوشان ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه با کسب 5 مدال توسط آزادکاران کشورمان ادامه یافت.

برنا: سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر گوگمایف از روسیه در سه تایم با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دیدار رده بندی مقابل باکیف از قزاقستان در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست برانوآش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک شکست داد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان ازترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد. میرزایی در دیدار پایانی مقابل سردار بوکه از ترکیه با نتیجه یک بر صفر و 3 بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد. حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل سردار بوکه از ترکیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. جوکار در دیدار رده بندی مقابل بلاوندر از لهستان با نتیجه صفر بریک، 6 بر صفر و 4 بر یک پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

در 120 کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علی گوربوز ازترکیه را با نتیجه 5بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در مرحله نیمه نهایی نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتایج مشابه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای نیز در دور سوم مقابل صادق زاده که نخستین تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی در رده ای سنی بزرگسالان را پشت سر می گذارد، در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی دیدار رده بندی چاکر بوسکورت از ترکیه را با نتیجه یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

سه نماینده کشورمان نیز روز جمعه در مسابقات دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند. رقابتهای وزنهای 66 و 96 کیلوگرم امروز یکشنبه برگزار می شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد در رقابتهای دو وزن باقی مانده به شرح زیر است:

66 كیلوگرم: میثم نصیری - محمد نادری
96 كیلوگرم: علی اصغر عبدالملكی – حامد طالبی زرین كمر

حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت آبادان؛ اتفاقی که باید در گینس ثبت شود
برادران دوقلو لوپز که در تیم های تراکتورسازی و نفت تهران حضور دارند در بازی های امروز تیمشان اتفاق جالبی را رقم زده اند.

جام نیوز: تیم تراکتورسازی در یک بازی زیبا و در حالی که باد شدیدی در ورزشگاه می وزید، در حضور 15 هزار هوادار تبریزی توانست با نتیجه پرگل 4 بر 1 تیم نفت آبادان را شکست دهد.
 

* سرمای شدید در تبریز بازی تیم های تراکتور سازی و صنعت نفت را تحت تاثیر قرار داده بود. هنگام برگزاری مسابقه دمای هوای تبریز 6- اعلام شد که البته با وزش باد شدید همراه شده است. پیش بینی می شود دمای هوای تبریز در شامگاه چهارشنبه به 15- برسد.

 

* هواداران تراکتور پرچمی در ورزشگاه نصب کرده بودند که در آن با کنایه به حوادث بازی استقلال نوشته شده بود: «یدالله فوق ایدیهم.»
 

* فلاویو لوپز در دقیقه 33 گل سوم تراکتور را مقابل زرد پوشان آبادانی به ثمر رسانده و مارکو لوپز، برادر دوقلوی او در همان دقیقه نفت تهران را در انزلی از ملوان پیش انداخته است. این اتفاق را می توان در کتاب گینس ثبت کرد.
 

* پس از به ثمر رسیدن گل نفت آبادان توسط فونیکه سی این بازیکن امیر حسین صادقی را مورد اشاره قرار داد. پس از پایان بازی این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت دیگر بازیکنان دو تیم این درگیری خاتمه یافت. فونیکه سی در ادامه با فیلمبرداری که این لحظه را ثبت کرده بود هم درگیر شد.
 

* نکته جالب در مورد این مسابقه عدم بازتاب برد تراکتور در خبرگزاری ها بود، چرا که این برد شیرین در صدرنشینی سپاهان قرار گرفته بود.

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:خنده,رئیس,فوتبال, :: 1:2 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
آقای خنده رئیس فوتبال می‌ماند
علی کفاشیان هنوز هم بیشترین شانس را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در 4 سال آینده دارد.

خبرآنلاین: وزارت ورزش همچنان برای انتخاب گزینه ای كه توانایی اداره فدراسیون فوتبال را داشته باشد به نتیجه نرسیده است. اگر این روند ادامه داشته باشد و وزارت ورزش گزینه ای را به انتخابات نفرستد، علی كفاشیان جدی ترین گزینه ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود و با توجه به حضور 4 ساله اش در فدراسیون فوتبال، قطعا آرای مجمع را كسب خواهد كرد. در این صورت وزارت ورزش هم یك نایب رئیس را در دقیقه 90 معرفی خواهد كرد كه این فرد، نماینده وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال خواهد بود.

از طرفی ریاست سازمان لیگ هم از عزیز محمدی گرفته خواهد شد. محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران گزینه ریاست سازمان لیگ در فدراسیون بعدی است و حتی صحبت هایی هم با او شده است. علی رغبتی هم احتمالا دبیر فدراسیون فوتبال خواهد شد. سجادی چند روز قبل در مصاحبه ای كه با یكی از خبرگزاری ها داشت در پاسخ به این سوال كه رغبتی چقدر شانس برای دبیركلی فدراسیون فوتبال خواهد داشت جواب داده بود: «ما كه نظری در این مورد نداریم اما به هر حال او هم گزینه بدی نیست.»

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 846
بازدید ماه : 6312
بازدید کل : 123032
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ