بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:مشارکت,مردم,بزرگ منشی, :: 2:48 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس نشان از زمان شناسی و بزرگ منشی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی شامگاه پنج شنبه در  مراسم گشایش بلوار بهاران شرقی و غربی در منطقه سه کرج اظهار داشت:  با وجود تحریم های مختلف از سوی دشمنان اما مردم شریف، باهوش و زمان شناس ایران در انتخابات حضور حداکثری داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این انتخابات  به دلیل حوادث اخیر از جمله فتنه 88  دارای حساسیت بالایی بود که نگاه مردم جهان به حضور ملت ایران در صحنه معطوف بود.

رضایی اظهار داشت: این حضور حداکثری مردم به معنای حمایت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه های مختلف وفاداری و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که این امر وظیفه دولتمردان را برای خدمت رسانی بهتر سنگین تر کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تمام فعالیت ها و کارها باید برای رضای خدا باشد و حل مشکلات محرومان جامعه نیز به نوعی عبادت محسوب می شود.

جمعه 19 اسفند 1390برچسب: خودسوزی,يک,شهروند,عربستاني, :: 2:44 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
اين اقدام در اعتراض به وضع موجود در اين کشور بوده است.
 

شبکه تلويزيوني پرس تي وي از خودسوزي يک شهروند عربستاني همانند محمد بو يزيدي تونسي خبر داد که عامل آغاز قيام مردم در تونس بود.



يک فروشنده دوره گرد در شهر عرعر در شمال عربستان سعودي خودسوزي کرد. اين اقدام در اعتراض به وضع موجود در اين کشور بوده است.



محمد بو عزيزي جوان سبزي فروش تونسي بود که با خود سوزي خود موج انقلاب در تونس و سرنگوني بن علي را به راه انداخت.پس از خود سوزي بويزيدي موجي از بيداري اسلامي شمال آفريقا و غرب خاور ميانه را فرا گرفت.



بسياري از کارشناسان اين اقدام جوان عربستاني در خود سوزي خود را زنگ هشداري براي آل سعود مي دانند.


 


جمعه 19 اسفند 1390برچسب: شرايط,پيش فروش,سكه,ثابت, :: 2:40 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

مديركل نشر و ريالي بانك مركزي از ثابت ماندن شرايط پيش فروش سكه تمام بهار آزادي مانند هفته قبل خبر داد.

عباس كمرئي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: ‌در هفته آينده هم پيش فروش سكه به صورت 9 ماهه و در كليه شعب بانك ملي سراسر كشور انجام خواهد شد.

به گفته وي قيمت سكه‌هاي پيش فروشي 598 هزار و 900 تومان باقي مانده است.

كمرئي درباره احتمال راه‌اندازي سايت اينترنتي پيش فروش سكه تا قبل از پايان سال نيز گفت: اقدامات مربوط به اين سايت در حال انجام است اما زمان دقيقي براي راه‌اندازي آن نمي‌توان اعلام كرد.

وي همچنين تعداد سكه‌هاي پيش فروش شده تا كنون را 9 ميليون و 300 هزار قطعه اعلام كرد.

به گزارش ايسنا بانك مركزي درباره شرايط پيش فروش سكه به صورت هفتگي تصميم مي‌گيرد. نخستين سري سكه‌هاي پيش فروش شده 29 فروردين ماه سال آينده تحويل داده مي‌شود.

جمعه 19 اسفند 1390برچسب: طرح,اتهام,عليه,همسران,بن لادن, :: 2:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
همسران بن لادن به دادگاه ارجاع داده شده و پس از آن به بازداشتگاه خود برگردانده شدند. هم اكنون آنها به صورت قانوني و صحيح نگهداري مي‌شوند. وي افزود: عليه افراد بزرگسال خانواده بن لادن دادخواست تنظيم شده است و نه كودكان.
 

وزير كشور پاكستان اظهار داشت، دادستانان پاكستاني سه همسر اسامه بن لادن را به دليل ورود غيرقانوني به پاكستان و زندگي در اين كشور متهم دانسته‌اند.



به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري رويترز، اسامه بن لادن، رهبر القاعده به دنبال حمله نيروهاي ويژه آمريكايي به منطقه ابيت‌آباد در ماه مه سال گذشته ميلادي كشته شد.



وي نزديك به يك دهه تحت تعقيب نيروهاي آمريكايي بود و كسي از محل اختفاي او خبر نداشت. سه همسر او و تعداد نامشخصي از فرزندانش در ميان 16 فردي هستند كه توسط نيروهاي پاكستاني پس از حمله مذكور بازداشت شدند.



رحمان مالك، وزير كشور پاكستان به خبرنگاران گفت: همسران بن لادن به دادگاه ارجاع داده شده و پس از آن به بازداشتگاه خود برگردانده شدند. هم اكنون آنها به صورت قانوني و صحيح نگهداري مي‌شوند. وي افزود: عليه افراد بزرگسال خانواده بن لادن دادخواست تنظيم شده است و نه كودكان.



به گفته مقامات وزارت خارجه پاكستان دو تن از همسران بن لادن تبعه عربستاني سعودي و يك تن ديگر تبعه يمن است.



رحمان مالك جزئياتي درخصوص اينكه چه دادگاهي به اين پرونده رسيدگي مي‌كند و يا اينكه همسران بن لادن در چه مكاني نگهداري مي‌شوند، ارائه نداد.



آنها بايد محاكمه شوند اما هنوز مشخص نيست كه در صورت محكوم شدن چه مجازاتي در انتظار آنهاست.



پاكستان پيشتر اعلام كرده بود پس از پايان تحقيقات يك كميسيون دولتي درخصوص حمله به اقامتگاه بن لادن، همسران بن لادن را به كشورهاي زادگاهشان باز‌ مي‌گرداند.



اين كميسيون با اعضاي خانواده بن لادن مصاحبه كرده تا به سرنخ‌هايي درخصوص چگونگي حضور بن لادن در پاكستان بدون اين كه شناسايي شود، دست يابد.



جوان‌ترين همسر بن لادن به بازجويان پاكستاني در ماه مه گفت كه بن لادن و خانواده‌اش نزديك به پنج سال در منطقه آبيت‌آباد پاكستان زندگي كرده‌‌اند.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: دیپلمات,سعودی,بنگلادش,ترور, :: 8:44 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
افراد مسلح ناشناس روز جاری در شهر داكا در منطقه گلشن كه منطقه ای دیپلمات نشین است به سوی خلف العلی 45 ساله كه مسوول بخش كنسولی سفارت عربستان بود شلیك كردند
 

خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال روز سه شنبه از كشته شدن یك دیپلمات سعودی در سفارت این كشور در شهر داكا در بنگلادش خبر داد.



به گزارش ایرنا، افراد مسلح ناشناس روز جاری در شهر داكا در منطقه گلشن كه منطقه ای دیپلمات نشین است به سوی خلف العلی 45 ساله كه مسوول بخش كنسولی سفارت عربستان بود شلیك كردند كه در نتیجه این حادثه فرد مذكور كشته شد.



نور العلم معاون پلیس منطقه گلشن در این باره گفت كه العلی در ساعت اولیه صبح روز جاری در مقابل منزلش براثر شلیك گلوله به سینه اش زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت كرد.



معاون كمیسر پلیس در شهر داكا گفت كه العلی در آپارتمانی اجاره ای در نزدیكی محل حادثه زندگی می كرد و اغلب پیاده یا با موتورسیكلت رفت و آمد می كرد.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: عزل,بازداشت,فرماندار,اردبیل,کذب, :: 8:44 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری سالم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردبیل گفت: عزل و بازداشت فرماندار اردبیل و دیگر مسئولان اجرایی استان اردبیل کذب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین صابری ظهر سه شنبه در نشست خبری با تکذیب عزل و دستگیری فرماندار اردبیل در زمان انتخابات افزود: در ایام انتخابات نه کسی عزل شده و نه مسئولی بازداشت شده و همه اینها شایعه ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه دامن زدن به شایعات مناسب نیست، تصریح کرد: باید در عرصه اطلاع رسانی درست و دقیق اطلاع رسانی کرد و دامن زدن به شایعاتی که پایه و اساس ندارد به صلاح جامعه نیست.

صابری از وجود تغییر و تحول در مدیریت استانی و شهرستانهای مختلف به خاطر دخالت در انتخابات ابراز بی اطلاعی کرد و یادآور شد: تغییر معاون فرماندار مشگین شهر به دلیل نواقصات اداری و برخورد نامناسب با ارباب رجوع و مسئولان اداری بوده است.

وی با بیان اینکه این فرد در تهران دانشجو و در مشگین شهر شاغل بوده است، اضافه کرد: خبر برخورد نامناسب این فرد را از سه جای دیگر پیگیر شدم و چون معاون فرماندار مشگین شهر رفتار خود را اصلاح نکرد شخصا با وی صحبت کردم و دستور دادم این معاون را در شغلی دیگر که مدیریت نباشد، بکار بگیرند که چنین نیز شد.

استاندار اردبیل با اشاره به توزیع شب نامه هایی در ایام انتخابات اضافه کرد: شب نامه هایی که بر علیه من پخش شد اعتماد به نفسم را برای خدمت بیشتر به مردم افزایش داد و در پاره ای از موارد از حقوق شخصی خودم گذشتم.

وی با بیان اینکه اگر در شب نامه ها به اصل کار جسارت شود، ساکت نمی مانم، افزود: افرادی که شب نامه منتشر می کنند اگر حرفهایشان درست بود و شهامت ابراز نظر داشتند حرفهایشان را می زدند و دست به دامان شب نامه نمی شدند.

صابری تحقق اتحاد در اردبیل را خواستار شد و تصریح کرد: اگر متحد باشیم می توانیم برای پیشرفت و آبادانی استان تلاش کنیم و بی شک یا این اتحاد کوته فکران شب نامه نویس راه به جایی نخواهند برد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ادعای استاندار قبل از برگزاری انتخابات برای افشاگری بر علیه برخی از افراد و کاندیداها گفت: از کلمه افشاگری استفاده نکردم اما در مورد ناگفته هایی حرف زدم و اعلام نمودم اگر لازم باشد ناگفته هایی را خواهم گفت که فعلانیاز و تکلیفی در این مورد نمی بینم.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: هشدار,پلیس,خریدهای,نوروزی,فتا, :: 8:39 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پلیس فتا با هشدار در مورد سرقت و سوء استفاده سارقان از شلوغی اماکن در آستانه خریدهای نوروزی اعلام کرد در این ایام حتما دقت کنید روی عابر بانک تجهیزات مشکوک و اضافی نصب نشده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و استقبال هر ساله مردم از بازارهای بهاری در سطح شهر برای خریدهای نوروزی، بدلیل شلوغی جمعیت در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، شهروندان باید هنگام پرداختهای الکترونیکی خود و همچنین برداشتهای بانکی به مواردی توجه کنند که برخی از این نکات امنیتی توسط معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا به این شرح اعلام شده است:

در این روزها عده ای در پی سوء استفاده از موقعیت های بوجود آمده در فروشگاه‌ها در کمین بی‌احتیاطی مردم هستند تا در فرصت مناسب فرد قربانی را مورد حمله قرار دهند ، برای جلوگیری از این گونه سودجویی ها، در هنگام پرداخت از طریق سامانه پرداخت فروشگاهی حتما از فروشنده بخواهید که دستگاه را در نزدیکی شما قرار دهد تا خود بتوانید رمز کارت بانکی را وارد کنید.

همچنین در هنگام استفاده از عابر بانکها در این ایام حتما دقت کنید روی عابر بانک تجهیزات مشکوک و اضافی نصب نشده باشد. در هنگام کار نیز با آن به افرادی که سعی دارند در نزدیکی شما باشند و دید کافی به دستان و صفحه عابر بانک دارند توجه داشته باشید. متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی عده ای بجای کاربرد مناسب از آن اقدام به سوء استفاده از این فناوری ها می کنند.

بدلیل خریدهای نوروزی هموطنان و شلوغی اماکن عمومی در هنگام این گونه خریدها، از تلفن همراه خود در مکان‌های شلوغ استفاده نکنید و همانطور که بارها در هشدارهای قبلی نیز بیان شده بود از قرار دادن عکس‌های خانوادگی، شماره حساب‌ها و رمزهای بانکی بر روی تلفن همراه خودداری شود تا در صورت سرقت این اطلاعات باعث سوء استفاده‌های بعدی نباشد.

همچنین با قرار دادن رمز PIN کد گوشی در هنگام روشن کردن آن و همچنین رمزگذاری  روی فایل‌های خود بر روی گوشی همراه مانع از دستیابی افراد سودجو به آن شوید.

پلیس فتا اعلام کرده است: علیرغم هشدارها و آگاهی های امنیتی در فضای مجازی و اطلاعات شخصی که بارها توسط روزنامه ها و سایت ها و همچنین شبکه های خبری به مردم اعلام شده است باز متاسفانه شاهد جرایمی در حوزه فضای مجازی هستیم،به همین منظور، از هموطنان می خواهیم برای شروع یک سال خوب به همراه آرامش در کنار خانواده و دوستان خود حتما به نکات امنیتی فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, شکایت,وزارت ,ورزش,عادل,فردوسی‌پور!, :: 8:37 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.

به گزارش مهر عادل فردوسی پور در یکی از برنامه هایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی مرتبط کرد. به همین خاطر مدیر کل حقوقی وزارت ورزش از این فردوسی پور به مراجع قضایی شکایت کرده است.
 
احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: " در جریان این برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که این ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هیچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در این خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون دو و میدانی دخالت کرده، بنابراین در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کند".
 
رسولی نژاد با بیان اینکه از افراد دیگری که در این مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونها تهمت زده اند نیز شکایت کرده اند گفت: از عادل فردوسی پور نیز به خاطر این اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده ایم.
ثبت نام مرحله‌ي دوم به‌طور همزمان از ساعت 8 صبح (با رعايت نوبت) در روز جمعه (19 اسفندماه) آغاز مي‌شود و تا تکميل ظرفيت هريک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز پنج‌شنبه (25 اسفندماه) 1390 ادامه خواهد داشت.
 
 

مرحله‌ي دوم ثبت نام در كاروان‌هاي عمره از روز جمعه (19 اسفندماه) در استان تهران آغاز مي‌شود.



به گزارش ايسنا براي اين مرحله از ثبت نام در كاروان‌هاي عمره، اولويت‌هاي 1 تا 250 بانك ملت و تمام وديعه‌گذاران بانك ملي فراخوانده شده‌اند كه اعزام آن‌ها نيز از 27 ارديبهشت‌ماه تا 29 تيرماه 1391 خواهد بود.



ثبت نام مرحله‌ي دوم به‌طور همزمان از ساعت 8 صبح (با رعايت نوبت) در روز جمعه (19 اسفندماه) آغاز مي‌شود و تا تکميل ظرفيت هريک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز پنج‌شنبه (25 اسفندماه) 1390 ادامه خواهد داشت.



در صورت تکميل نشدن ظرفيت گروه‌هاي اعلامي بعد از اين تاريخ، چگونگي دعوت از اولويت 250 به بعد اعلام مي‌شود.



براساس اطلاعيه‌ي جديد مديريت حج و زيارت استان تهران، سازمان حج و زيارت در سال‌هاي گذشته بارها تمام دارندگان قبوض «بانک ملي ايران» را كه در سال‌هاي 1363، 1376 و 1382 تا 1386 ثبت نام كرده بودند، فراخوانده كه امسال براي آخرين‌بار از اين افراد دعوت كرده است. بديهي است مراجعه نكردن آن‌ها براي ثبت نام در عمره به منزله‌ي انصراف از سفر عمره است.



متقاضيان براي اطلاع يافتن از اولويت تشرف خود مي‌توانند با مراجعه به سايت بانک ملت به نشاني www.bankmellat.ir يا مراجعه به شعب اين بانك و يا تماس با شماره‌ي تلفن 1556 (مرکز ارتباطات مردمي بانک ملت) يا فرستادن شماره‌ي ثبت نام خود از طريق پيامک به مرکز پيامك بانک ملت به شماره‌ي 200034 از اولويت تشرف خود آگاه شوند.



فهرست کارگزاران يا همان دفاتر خدمات زيارتي و نيز شرايط مشمولان براي ثبت نام و چگونگي تشرف مرحله‌ي دوم عمره‌ي 1391 ـ 1390 علاوه بر اين‌كه در پايگاه اينترنتي http://tehran.haj.ir قابل دسترس است، فردا (چهارشنبه، 17 اسفندماه) در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار منتشر مي‌شود.



مدارک مورد نياز براي رزرواسيون زمان مورد نظر براي اعزام و ثبت نام در کارگزار مقدماتي (دفتر يا شرکت زيارتي که خدمات ذخيره جا را انجام مي‌دهد)، اصل قبض سپرده‌گذاري اوليه (بانک ملي ايران) يا کارت ثبت نام بانک ملت، اصل شناسنامه‌ي زائر، اصل کارت ملي زائر و صلح‌نامه‌ي رسمي براي دارندگان اسناد انتقالي بانک ملي ايران است.



همچنين مدارک مورد نياز براي ثبت نام قطعي، برگه‌ي رزرواسيون اوليه ممهور به مُهر کارگزار مقدماتي، اصل و تصوير قبض سپرده‌گذاري اوليه (بانک ملي ايران) يا کارت ثبت نام بانک ملت، اصل شناسنامه و تصوير صفحه‌ي اول آن، مدرک زوجيت (شناسنامه يا عقدنامه) براي افرادي که با همسرشان در يک گروه ثبت نام مي‌كنند، اصل و تصوير کارت ملي، داشتن گذرنامه‌ي معتبر با حداقل هفت‌ماه اعتبار از تاريخ پرواز، يک قطعه عکس 4*6 رنگي با زمينه‌ي روشن مطابق عکس گذرنامه و دو قطعه عکس 4*3 رنگي با زمينه‌ي روشن است.



بخش عمده‌ي هزينه‌ي سفر زائران از طريق قبوض پرداختي مابه‌التفاوت، به حساب بانكي مربوط واريز مي‌شود و فقط هزينه‌هاي تكليفي براي پذيرش، آموزش و ... به مبلغ 280هزار ريال (28هزار تومان) به حساب بانكي كارگزار (دفتر خدمات زيارتي انتخاب‌شده) واريز مي‌شود. لازم است اين هزينه‌ها به‌طور مشخص در قرارداد درج شود.



به‌جز اين هزينه‌ها و هزينه‌ي ذخيره‌ي جا (20هزار ريال نقدي هنگام ثبت نام مقدماتي در کارگزار مبدأ)، كارگزاران به دريافت هيچ وجهي تحت هيچ عنواني مجاز نيستند.



اعزام پذيرش‌شدگان به صدور به‌موقع رواديد توسط سفارت عربستان در ايران منوط است و در صورت بروز هرگونه موارد پيش‌بيني‌نشده، تأخير يا تأييد نشدن و يا انجام نشدن پرواز در زمان و مقصد مقرر، مسؤوليتي متوجه‌ي مديريت حج و زيارت استان تهران نيست.



به گزارش ايسنا، مرحله‌ي نخست ثبت نام عمره 14 دي‌ماه امسال انجام و اعزام اين گروه از 12 بهمن‌ماه آغاز شد و تا 26 ارديبهشت‌ماه سال آينده ادامه دارد. قرار بود مرحله‌ي دوم ثبت نام از نيمه‌ي فروردين‌ماه سال آينده آغاز شود كه سازمان حج و زيارت اين تصميم‌ را زودتر عملي كرده است.

چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: قیمت,جدید,بلیت‌,سینما,اعلام, :: 8:31 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

سخنگوی شورای صنفی نمایش نرخ جدید بلیت‌ سینماها در سال 91 را اعلام کرد.

«حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش  در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نرخ جدید بلیت‌ سینماها،گفت: در پردیس‌های آزادی، ملت، زندگی، جوان و فرهنگ نرخ جدید بلیت‌ها در سال 91، 6 هزار تومان خواهد بود و در سینماهای ممتاز و درجه یک هم به ترتیب بلیت‌ها با قیمت 4 و ۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 4362
بازدید کل : 127948
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ