بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
اسپانیا برای ششمین بار قهرمان فوتسال اروپا شد
تیم ملی فوتبال اسپانیا برای ششمین بار عنوان نخست رقابت های قهرمانی اروپا را از آن خود کرد.
 
 
برنا: در دیدار نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا که در شهر زاگرب پایتخت کشور کرواسی برگزار شد، دیشب تیم اسپانیا در مصاف با روسیه 3-1 به پیروزی رسید و برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار سرجیو لوزانو در دقایق 39 و 48 و لوئیس آمادو کاپیتان و دروازه بان اسپانیا در دقیقه 50 برای ماتادورها و پولا در دقیقه 33 برای روسیه گلزنی کردند. جدال دو تیم در وقت قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید و به همین دلیل کار در وقت اضافه پیگیری شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم ملی ایتالیا با همین نتیجه برابر کرواسی به برتری دست یافت و روی سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است اسپانیا در مجموع 8 دوره برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا 6 بار در سال های 1996، 2001، 2005، 2007 و 2010 و 2012 قهرمان شده است.
تصاویر فرهاد مجیدی در دیدار دیشب الغرافه مقابل الخریتیات
فرهاد مجیدی با زدن دو گل در بازی دیشب سهم زیادی در پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل میهمان الغرافه داشت.







ملی‌پوشان ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه با کسب 5 مدال توسط آزادکاران کشورمان ادامه یافت.

برنا: سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر گوگمایف از روسیه در سه تایم با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دیدار رده بندی مقابل باکیف از قزاقستان در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست برانوآش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک شکست داد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان ازترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد. میرزایی در دیدار پایانی مقابل سردار بوکه از ترکیه با نتیجه یک بر صفر و 3 بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد. حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل سردار بوکه از ترکیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. جوکار در دیدار رده بندی مقابل بلاوندر از لهستان با نتیجه صفر بریک، 6 بر صفر و 4 بر یک پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

در 120 کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علی گوربوز ازترکیه را با نتیجه 5بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در مرحله نیمه نهایی نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتایج مشابه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای نیز در دور سوم مقابل صادق زاده که نخستین تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی در رده ای سنی بزرگسالان را پشت سر می گذارد، در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی دیدار رده بندی چاکر بوسکورت از ترکیه را با نتیجه یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

سه نماینده کشورمان نیز روز جمعه در مسابقات دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند. رقابتهای وزنهای 66 و 96 کیلوگرم امروز یکشنبه برگزار می شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد در رقابتهای دو وزن باقی مانده به شرح زیر است:

66 كیلوگرم: میثم نصیری - محمد نادری
96 كیلوگرم: علی اصغر عبدالملكی – حامد طالبی زرین كمر

رابطه نامشروع رئیس جمهورسابق امریکا با دختر 19ساله؛ او معتاد به رابطه جنسی بود! +تصویر
معشوقه ی جوان "جان اف کندی" کتابی براساس خاطرات خود نوشته است که در آن جزئیات رابطه و درد و دل های رئیس جمهور امریکا در طول 18 ماه رابطه...

معشوقه ی جوان "جان اف کندی" کتابی براساس خاطرات خود نوشته است که در آن جزئیات رابطه و درد و دل های رئیس جمهور امریکا در طول 18 ماه رابطه با خود را شرح داده است.
میمی الفورد نوشته است: من 19 ساله بودم و دوران کارآموزی را در کاخ سفید می گذراندم. اما جان اف کندی مرا اغفال کرد. وی در کتاب خود نوشته است: من دچار شوک شده بودم. کندی در حقیقت به گونه ای رفتار می کرد که اتفاق طبیعی رخ داده است. وی چنیدن بار با رئیس جمهور سابق امریکا رابطه داشته و اخرین رابطه آنان به سه روز قبل از سفر سرنوشت ساز کندی به دالاس برمی گردد.
کندی به این دختر جوان گفته است: "ای کاش، تو هم به تگزاس می آمدی. زمانی که برگردم بهت زنگ می زنم" این دو حتی زمانی که وی واشنگتن را ترک کرده و به دانشگاه رفت، رابطه ی خود را حفظ کردند.
میمی الفورد
کندی و همسرش

این خانم 69 ساله که مدیر بازنشسته یک کلیسا و ساکن نیویورک است، در کتابش که "روزی روزگاری معما: رابطه ی من با رئیس جمهور جان اف کندی و پیامدهای آن" جزئیات دقیقی را از رابطه خود و رئیس جمهور معتاد به رابطه ی جنسی امریکا منتشر کرده است. الفور می گوید: ما رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم و حتی کندی اغلب با من درد ودل می کرد و از من در مورد مرگ پسر کوجکش مشاوره می خواست.

میمی الفورد در 69سالگی

در زمان اوج بحران موشک کوبا در سال 1962،   و در حالی که دنیا در آستانه ی یک جنگ هسته ای بین امریکا و شوروی بود، کندی به معشوقه خود گفته بود: "من ترجیح می دهم که بچه هایم کمونیست باشند تا اینکه بمیرند"
حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت آبادان؛ اتفاقی که باید در گینس ثبت شود
برادران دوقلو لوپز که در تیم های تراکتورسازی و نفت تهران حضور دارند در بازی های امروز تیمشان اتفاق جالبی را رقم زده اند.

جام نیوز: تیم تراکتورسازی در یک بازی زیبا و در حالی که باد شدیدی در ورزشگاه می وزید، در حضور 15 هزار هوادار تبریزی توانست با نتیجه پرگل 4 بر 1 تیم نفت آبادان را شکست دهد.
 

* سرمای شدید در تبریز بازی تیم های تراکتور سازی و صنعت نفت را تحت تاثیر قرار داده بود. هنگام برگزاری مسابقه دمای هوای تبریز 6- اعلام شد که البته با وزش باد شدید همراه شده است. پیش بینی می شود دمای هوای تبریز در شامگاه چهارشنبه به 15- برسد.

 

* هواداران تراکتور پرچمی در ورزشگاه نصب کرده بودند که در آن با کنایه به حوادث بازی استقلال نوشته شده بود: «یدالله فوق ایدیهم.»
 

* فلاویو لوپز در دقیقه 33 گل سوم تراکتور را مقابل زرد پوشان آبادانی به ثمر رسانده و مارکو لوپز، برادر دوقلوی او در همان دقیقه نفت تهران را در انزلی از ملوان پیش انداخته است. این اتفاق را می توان در کتاب گینس ثبت کرد.
 

* پس از به ثمر رسیدن گل نفت آبادان توسط فونیکه سی این بازیکن امیر حسین صادقی را مورد اشاره قرار داد. پس از پایان بازی این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت دیگر بازیکنان دو تیم این درگیری خاتمه یافت. فونیکه سی در ادامه با فیلمبرداری که این لحظه را ثبت کرده بود هم درگیر شد.
 

* نکته جالب در مورد این مسابقه عدم بازتاب برد تراکتور در خبرگزاری ها بود، چرا که این برد شیرین در صدرنشینی سپاهان قرار گرفته بود.

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دستگيری,دختری,هيجان,آدم,میكشد, :: 1:29 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
دستگيری دختری كه برای هيجان آدم میكشت! + عکس
او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!

پلیس ایالت «میزوری» آمریكا از دستگیری نوجوانی خبر داد كه یك دختر 9 ساله را به قتل رسانده ‌بود. به گفته پلیس، «آلیس» كه هنگام قتل دوستش 15 سال داشت در بازجویی‌هایش گفت: دوستم را به قتل رساندم تا احساس فردی را كه فردی را به قتل رسانده، درك كنم. او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!


به گفته پلیس، او در دفتر خاطراتش نوشته كه دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس گردنش را از بدنش جدا كرده‌ است. نتایج پزشكی قانونی از جسد مقتول نشان می‌دهد كه متهم به وسیله هشت ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است. در صورت واردشدن اتهامات متهم، او حداقل به 10 سال حبس محكوم می‌شود!
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:هتل,زرافه,اضافی,نایروبی, :: 1:27 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
هتل با زرافه اضافی در نایروبی!! + عکس
در سراسر این دنیا بزرگ، هتل فراوانی وجود دارد که پذیرای خیل مسافرانی است که می‌خواهند دیدنی‌های ندیده را ببینند اما گاهی همین اقامتگاه‌ها نیز می‌توانند تبدیل به عاملی برای جذب گردشگر شوند

در سراسر این دنیا بزرگ، هتل فراوانی وجود دارد که پذیرای خیل مسافرانی است که می‌خواهند دیدنی‌های ندیده را ببینند اما گاهی همین اقامتگاه‌ها نیز می‌توانند تبدیل به عاملی برای جذب گردشگر شوند. یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین این هتل، اقامتگاه زرافه‌سرا در حومه شهر «نایروبی» است. این هتل چند منظوره، هم اقامتگاهی برای گردشگران و دوستداران طبیعت است و هم محلی است که در آن زرافه‌هایی که بیمار شده یا مجروح هستند، خدمات درمانی ارائه می‌شود .همچنین چند زرافه سالم و سرحال و آموزش دیده نیز اسباب سرگرمی و تفریح مسافران را فراهم می‌کنند.

یک جفت چشم بسیار درشت!
فرض کنید با دمیدن آفتاب و رسیدن صبح، در اتاق خود چشمانتان را باز کنید و ببینید از میان پنجره، یک جفت چشم درشت روی سر بلند گردن‌ترین جانور جهان به شما خیره شده یا حتی ممکن است زرافه‌ای کنجکاو، گردن خود را از در ورودی‌ هتل یا پنجره اتاق‌تان وارد کرده و شما را شگفت‌زده کند. به هرحال، شما از خواب بیدار می‌شوید و حیرت‌زده از دیدن چنین صحنه‌ای، برای صرف صبحانه به رستوران هتل می‌روید.


 
اگر در پی یک صبحانه ساده و بی‌درسر باشید، مثل بقیه افراد به سالن ویژه هتل می روید وصبحانه‌تان را میل می‌کنید، اما اگر دنبال هیجان بیشتری هستید، به محوطه بیرونی هتل رفته و صبحانه‌تان را روی میزهای داخل محوطه میل می‌کنید، در حالی که زرافه‌ها در اطراف شما صمیمانه در رفت و هستند! البته زیاد نگران نباشید، زیرا زرافه‌ها اصولاً حیوانانی صلح‌طلب هستند و از آن گذشته زرافه‌هایی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، مدتی طولانی با انسان‌ها در تماس بوده و برای هیچ‌کس دردسرساز نیستند. جالب اینکه همین گردن درازهای بانمک با ورود هر مسافر، به استقبال می‌رود و با چشمان درشت خود، به مهمانان خوشامد می‌گوید!

تیمار زرافه‌ها
برای مشتریان این هتل برنامه‌های متعددی هم در طول روز تدارک دیده شده است. شما می‌توانید با همراهی تورهای طبیعت‌گردی، به دشت‌های و جنگل‌های آفریقایی رفته و طبیعت و حیات‌وحش منطقه را از نزدیک ببینید یا می‌توانید درهتل بمانید و با بخش‌های مختلف اقامتگاه زرافه‌ها همکاری کنید!

این همکاری شامل غذا دادن، بازی کردن و آماده کردن خورد و خوراک برای دوستان گردن دراز، یا احیاناً کمک به دامپزشکان برای مداوای آنهاست. اگر کمی هم خوش‌شانس باشید شاید بتوانید صحنه به دنیا آمدن یک زرافه را نیز در این هتل ببینید.

زندگی با زرافه‌ها
گفتنی است که این محل در سال‌های دور، اقامتگاه شکارچیان اسکاتلندی بود که بعدها در سال 1974 میلادی توسط یک زوج دامپزشک خریداری شد و تغییر کاربری داد.
این زن و شوهر آمریکایی از علاقه زیادی به حیوانات داشتند، و فعالیت خود را با اقدامات حمایتی از حیوانات مجروح و در معرض خطر، آغاز کردند، اما پس از مدتی دریافتند که نسل گونه‌های زرافه به دلیل شکار بی‌رویه آنها توسط شکارچیان، روبه انقراض است. به همین دلیل پس از مدتی، تمامی فعالیت‌ها این مرکز به زرافه‌ها اختصاص یافت، تا اینکه بعدها در سال 1983 به ابتکار فرزند این زوج، این مرکز به اقامتگاه و هتلی کوچک تغییر کاربردی داد که مسافران آن می‌توانستند در کنار زرافه‌ها زندگی کرده و با آنها بازی کنند، برای‌شان غذا تدارک ببینند و از نزدیک به تماشای زندگی طبیعی این موجودات جالب بنشینند.

امروزه این هتل پس از بازسازی و نوسازی و با مهیا کردن شرایط ایده‌آل و مطابق با استانداردهای روز جهانی توانسته است گردشگران بسیاری را از گوشه و کنار دنیا به سوی خود جذب کند، گردشگرانی که دوست دارند در آغوش طبیعت زندگی کنند و ساعاتی از عمر خود را با حیوانات غیرخانگی بگذرانند.
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:مدونا,احتیاج,سن,مهم, :: 1:26 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
مدونا: به یک مرد احتیاج دارم اما سنش مهم نیست!
مدونا در زندگی خود به شدت کمبود یک مرد را حس می کند و به یک شریک زندگی احتیاج دارد...

مدونا در زندگی خود به شدت کمبود یک مرد را حس می کند و به یک شریک زندگی احتیاج دارد.
این خواننده ۵۳ ساله که چهار فرزند با نامهای لوردس ۱۵ ساله، روکو ۱۱ ساله و دیوید باندا و مرسی جیمز ۵ ساله دارد و اخیرا" با یک جوان ۲۴ ساله آشنا شده است توضیح داد که اگرچه فرزندانش او را تنها نمی گذراند و بیشتر نیازهای او را برطرف می کنند اما از آنجایی که این خواننده با سابقه دلش نمی خواهد تنها زندگی کند احتیاج به همسر و شریک زندگی دارد.
او گفت:"من اصلا" دلم نمی خواهد تنها زندگی کنم . من مادر بودن را خیلی دوست دارم و فرزندانم بیشتر نیازهای من را برآورده می کنند و الهام بخش زندگی من هستند اما بازهم احساس می کنم که به یک شریک زندگی احتیاج دارم و فکر می کنم همه آدمها همین احساس را دارند و همیشه به یک نفر احتیاج دارند."
"من هرگز سنتی زندگی نکرده ام و وا قعا" احمقانه است که یک نفر با شنیدن این حرف گمان کند که من تصمیم گرفته ام از این به بعد سنتی زندگی کنم ."
این خواننده مشهور هالیوود که سه سال پیش از همسرش "گای ریچی " و قبل از این هم با یک مدل ۲۴ ساله برزیلی آشنا شده بود و با این مدل کم سن و سال رفت و آمد می کرد اما با این حال علاقه خود برای ارتباط برقرار کردن با مردان جوان را تکذیب می کند.
او گفت:" برای من سن و سال اهمیتی ندارد و هیچ علاقه ای ندارم که حتما" با یک مرد جوان آشنا شوم و ازدواج کنم و این آشنایی ها کاملا" تصادفی و برحسب اتفاق بود.
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:شعر,بی حرمتی,گلشیفته,فرهانی, :: 1:25 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
شعر درمورد بی حرمتی گلشیفته فرهانی
بدون شرح!

آزاده تر که بود ز زن های این جهان؟
آن کس که کرد پیکر عریان خود عیان؟

گر این بُوَد رهایی انسان که ای گلی!
هر تن فروش گشته رها طبق این گمان

نشنیده ای تو ناله ی مردم ز خاک خود؟
ای گل! تو "مثل مادر"معصوممان بمان

رحمی اگر به پاکی روحت نمیکنی
بر حرمت "به نام پدر" کن تنت نهان

عریانی تو عین اسیری برای توست
آزادی اش برای هوس های هرزه شان

ما را هزار امید به بازیگری چو گل
تو گرم بازی سیه زشت دیگران

ما در سماع ساز تو مدهوش و گشته ای
رقّاصه ای به نغمه ی دشمن در این میان

مال خود تو هست تن و جان تو ولی
ترسم بر او ز سیلی ویران گر خزان

دیدم پس دو دیده ی عصیان گرت که بود
از ترس کودکانه ی تنهاییت نشان

ترسم که نام گل صفتت همچو لکه ای
ممتد شود به ننگ به پیشانی زمان

بودی عزیز بین کسانت چه حیف شد
گشتی عروسک ید پنهان ناکسان
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:رژیم,ورزش,لاغر, :: 1:24 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
رژیم یا ورزش، کدام یک در لاغری موثرترند ؟
خیلی از افراد چاق عمری را به پرخوری گذرانیده اند و مثلا در طی ۱۰ سال ۲۰ کیلو چربی اضافه کرده اند حال یک دفعه و در عرض سه ماه می خواهند این چربی را از بین ببرند
 

یکی از موارد ی که در اکثر کسانی که تصمیم به لاغری می گیرند مشاهده می شود میل به کسب نتیجه در کمترین زمان است ( بعد از انتخاب راحت ترین روش ) نکته ای که در اغلب تبلیغات روشهای لاغری دیده می شود .
خیلی از افراد چاق عمری را به پرخوری گذرانیده اند و مثلا در طی ۱۰ سال ۲۰ کیلو چربی اضافه کرده اند حال یک دفعه و در عرض سه ماه می خواهند این چربی را از بین ببرند . بدون اینکه بدانند واقعا با این کار چه بلائی بر سر بدن خود می آورند.
از نظر علم بدنسازی و فیتنس بهترین روش برای رفع چربی های زائد بدن ( دقت کنید نوشته نشده لاغر شدن زیرا شما با این روش حتی وزن هم اضافه می کنید ) تمرینات با وزنه و ورزش هوازی ( دویدن و امثالهم ) است و بدترین روش رژیم گرفتن شدید و روشهای مانند کالری صفر و دکتر اتکینز و مشابه آن است و اما دلیل آن چیست .
اصل مهم در این روش این است که برای چربی سوزی باید سوخت و ساز بدن (متابولیسم ) را بالا برد و رژیم گرفتن دقیقا برعکس این حالت را به وجود می آورد. به دو دلیل، اول اینکه وقتی که رژیم شدید و کم کالری می گیرید بدن به حالت دفاعی می رود و فرض می کند که شما در شرائط قحطی گیر کرده اید بنابراین متابولیسم را پائین می آورد دوم اینکه زمان رژیم بدن کل کالری را از منابع چربی استفاده نمی کند بلکه شروع به شکستن بافت پروتئینی یعنی عضلات می کند و با توجه به اینکه عضله متابولیت ترین بافت بدن به شمار می رود ( یعنی بیشترین مصرف کالری در آن صورت می گیرد ) و از عضلات به عنوان کوره بدن نام می برند، این مورد و کاهش بافت عضله هم موجب کاهش سوخت وساز بدن می شود. حال تصور کنید کسی را که با این روش وزن کم کرده به محض اینکه رژیم را رها می کند با متابولیسم کمتر شروع به ذخیره چربی بیشتر و دچار برگشت وزن می شود و این یعنی رژیم های یویوئی. بد نیست بدانید یک کیلو چربی در شبانه روز ۵ کالری و یک کیلو عضله ۶۰ کالری می سوزد.
 
برای چربی سوزی به این روش باید عمل کنیم :
1 - رژیم اصولی
2 - ورزش هوازی ( برای چربی سوزی )
3 - تمرین با وزنه ( برای عضله سازی ) البته دوری از استرس – بی خوابی و بسیاری موارد دیگر هم دراین امر موثر هستند. هنگام استرس کورتیزول ترشح می شود که کورتیزول ضمن سرکوب هورمونهای عضله ساز ( تستسترون ) موجب جمع شدن چربی در اطراف شکم و شکستن بافت عضلانی می شود .
تمرین با وزنه به دو روش موجب چربی سوزی می شود: یک موجب عضله سازی می شود که عضله بیشتر یعنی سوخت و ساز بالاتر و مساوی با چربی سوزی بیشتر یا حداقل ذخیره چربی کمتر. دوم اینکه هنگام تمرین با وزنه متابولیسم بدن تا ۲۴ ساعت حدود ۵ تا ۱۰ کالری در هر ساعت بالاتر است و به عبارت دیگر حتی هنگام خواب هم بعد از تمرین با وزنه چربی سوزی می شود .
و اما ورزش هوازی : به ورزشهائی که در زمان طولانی حجم زیادی از عضلات و با شدت کم به کار گرفته می شود ورزش هوازی می گویند. دو – شنا – دوچرخه سواری مثالهائی از ورزشهای هوازی هستند بر عکس ورزشهای غیر هوازی به سری ورزشهای پرشدت و کوتاه گفته می شود که تمرین با وزنه نمونه بارز آن است. نوع انرژی که در هرکدام از این ورزشها به کار گرفته می شود کاملا متفاوت است در تمرینات هوازی است که بدن به سراغ ذخائر چربی می رود ضمن اینکه بعد از ورزشهای هوازی ( همان آئروبیک ) تا ۵  الی ۶ ساعت متابولیسم بدن بیشتر است و چربی بیشتری می سوزد .
هیچ روش و فرمول جادوئی و دستگاه معجزه گری وجود ندارد. روزی یک سیب و دو تا کرفس خوردن و سایر روشهای اشتباه دیگر مدتها است که منسوخ شده .باید بدنسازی کنید – هله هوله نخورید و تحرک کافی داشته باشید .

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 687
بازدید کل : 123637
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ