بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:شکیرا,دوباره,مادر,می شود + عکس, :: 10:5 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

شکیرا دوباره مادر می شود + عکس

شکیرا
اخیرا شکیرا خواننده 36 ساله و محبوب هالیوودی اعلام کرده است قصد دارد فرزندان بیشتری داشته باشد.شکیرا ستاره 36 ساله موسیقی پاپ هالیوود و نامزد 26 ساله اش...

 اخیرا شکیرا خواننده 36 ساله و محبوب هالیوودی اعلام کرده است قصد دارد فرزندان بیشتری داشته باشد.شکیرا ستاره 36 ساله موسیقی پاپ هالیوود و نامزد 26 ساله اش ژرارد پیکه در ژانویه سال جاری صاحب اولین فرزند خود شدند. این خواننده مشهور هالیوودی به تازگی تصاویر بسیاری را از جمع صمیمانه خانوادگی خود در اینستاگرام قرار داده است که حکایت از آرامش و خوشبختی این خانواده کوچک دارد و شاید به همین دلیل است که ستاره بین المللی موسیقی پاگ اعلام کرده است که خواهان فرزندان بیشتری است.

 
او در تازه ترین مصاحبه اش با یک مجله کلمبیایی عنوان کرده است که تصمیم دارد به زودی دوباره مادر شود و می گوید اگرچه مسائل شغلی او و نامزدش اجازه نمی دهد که زیاد در کنار خانواده باشند اما بسیار خوشبخت و آرام و شاد هستند و از بودن در کنار عزیزانش لذت میبرد. شکیرا میگوید پسرش میلان پیکه بیش از فوتبال به موسیقی علاقمند است چراکه بیشتر وقت خود را با مادرش در محیط استودیو و مکانهای مربوط به موسیقی سپری می کند.

 
شکیرا در مورد فیزیک بدنی خاص خود میگوید: از رژیمهای خاصی پیروی می کنم و بسیار به اندام و بدن خود اهمیت می دهم. به نظر من در شغلی که اکنون من در آن فعالیت دارم زیبایی و تناسب اندام حرف اول را می زند.
 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:اولین,جمله‌ای,که,اعدامی,زنده,‌شده,گفت, :: 10:3 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

اولین جمله‌ای که اعدامی زنده‌شده گفت

 اعدامی
«خدا را شکر. خیلی سخت ‌بود.» این اولین جمله‌ای است که اعدامی زنده‌شده بجنوردی بعد از اینکه قدرت تکلمش را پیدا کرد به زبان آورد.

 علیرضا - اعدامی زنده‌شده - چهار روز پیش توانست برای اولین‌بار از زمان اجرای حکم با اعضای خانواده‌اش ملاقات کند.

برادر علیرضا در این‌باره گفت: «بالاخره شرایط روحی برادرم و خانواده به حدی رسید که توانستیم او را ببینیم و با هم صحبت کنیم. لحظه بسیار سختی‌ بود. دست و پایم می‌لرزید و نمی‌توانستم جلو بروم. وقتی ما را دید گریه کرد. البته اول بچه‌ها و همسرش به دیدارش رفتند، علیرضا آغوشش را باز کرد و بچه‌ها را بغل کرد و گریست. او فقط خدا را شکر می‌کرد. وقتی که ما بالای سرش رفتیم بعد از اینکه همدیگر را در آغوش گرفتیم و گریه کردیم چیزی نپرسیدم، می‌ترسیدم از او بپرسم چه شده است اما خودش گفت خیلی سخت بود، مرتب می‌گفت خدا را شکر. خیلی سخت گذشت.»

او درباره وضعیت جسمی برادرش نیز گفت: «وضعیت جسمانی‌اش خیلی خوب است. راه می‌رود. غذا می‌خورد و کارهای شخصی‌اش را خودش انجام می‌دهد. می‌تواند صحبت هم بکند اما به خاطر فشاری که به حنجره‌اش وارد شده هنوز صدایش خوب نشده و مثل آدم سرماخورده که صدایش گرفته، صحبت می‌کند. دکترها گفته‌اند به خاطر حنجره‌اش بهتر است زیاد صحبت نکند، با این حال وقتی بچه‌هایش را دید آنقدر هیجان‌زده شد که نتوانست آرام بگیرد و بارها آنها را بوسید و خدا را شکر کرد. هنوز شوکه‌ است و نتوانسته صحنه اعدام را فراموش کند.»

علیرضا، مرد 37 ساله به جرم قاچاق و نگهداری نزدیک به یک کیلوگرم شیشه از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده‌ بود. او یک ماه قبل پای چوبه ‌دار رفت و حکم صادره اجرا شد اما ساعاتی بعد، یکی از ماموران سردخانه متوجه‌ صدایی از داخل یکی از کشوها شد و به سمت آن رفت. او وقتی کشو را بیرون کشید کاور بخار گرفته حاوی جسد علیرضا را دید و متوجه زنده‌ بودن او شد. با انتقال علیرضا به بخش مراقبت‌های ویژه پیگیری‌های پزشکی در مورد او انجام شد و وی اکنون سلامتش را بازیافته است.

به گفته وکیل متهم پرونده، قبلا پرونده با درخواست قاضی صادر‌کننده حکم دوبار به کمیسیون عفو و بخشودگی فرستاده شده بود ‌اما به دلیل سوابق متهم هر دوبار درخواست بخشش رد شده‌ بود.

رئیس قوه‌ قضائیه چندی قبل در جلسه مسئولان عالی قضایی اعلام کرد هرچند به لحاظ قانونی این فرد باید اعدام شود اما به لحاظ عاطفی اجرای دوباره حکم درست نیست بنابراین متهم می‌تواند مشمول یک درجه عفو شود.

در حال حاضر علیرضا همچنان در بیمارستان به سر می‌برد و روند درمان او ادامه دارد. این مرد بعد از بهبود به زندان منتقل خواهد شد تا وضعیتش در کمیسیون عفو و بخشودگی مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرد
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:سوء,استفاده,جنسی,از,کودکان, :: 9:59 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

سوء استفاده جنسی از کودکان

سوء استفاده جنسی
به گزارش پلیس کانادا یک شبکه بزرگ یو‌رنوگرافی (سوء استفاده و آزار و اذیت جنسی کودکان) کودکان برچیده و 348 نفر در ارتباط با آن دستگیر شدند.

به نقل از اسو‌ ‌شیتد پرس: این افراد علاوه بر سوء استفاده جنسی از 386 کودک در کشورهای مختلف، در شرایط نامناسب و مغایر با معیارهای اخلاقی تصویر برداری کرده و آن را به صورت آنلاین به فروش می‌رساندند.
 
بنا به گفته پلیس تورنتو، 108 نفر از افراد دستگیر شده در کانادا و 76 نفر از آنان در آمریکا و بقیه در کشورهای دیگری همچون سوئد، نور‌وژ، اسپانیا، ایرلند، یونان، ژاپن، آرژانتین، برزیل، استرالیا و آفریقای جنوبی بوده‌ا‌ند.

جرالد اوفار‌ل یکی از مسئولان سرویس بازرسی پست آمریکا به نقل از این خبرگزاری گفت: زندگی برای همیشه تغییر کرده و تصاویر آنها (مجرمین) ثبت همیشگی سوء استفاده جنسی از کودکان است. تمام این کودکان زیر سن بلوغ بوده ا‌ند و بعضی از آنها تنها پنج سال داشته ا‌ند.
 
زمانی که تصاویر یور‌نوگرافی در اینترنت انتشار یافت بارها و بارها نمایش داده می‌شوند و قربانیان آن هر باره دوباره قربانی می‌شوند.
 
در میان افراد دستگیر شده، 9 نفر کشیش(روحانی)، چهل معلم، سه خانواده و 9 پزشک و پرستار دیده می‌شوند.
 
بنابر این گزارش، بازرسان صدها هزار عکس ویدئویی اعمال وحشتناک جنسی علیه کودکان را کشف کرده ا‌ند که به قیمت های ارزان در اینترنت به فروش می رسیدند.
 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:نوزاد,دو,سر,درگذشت,+عکس, :: 9:55 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

نوزاد دو سر درگذشت +عکس

نوزاد دو سر
نوزاد ناقص الخلقه ای که با دوسر، یک قلب، دوریه، دوستون فقرات و یک لگن در دزفول متولد شده بود، پس از سیزده روز زندگی در گذشت.

مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول روز دوشنبه اظهار کرد: این نوزاد که ششم آبان متولد شد در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بیمارستان بستری بود.
 
ˈ فرهاد سخاوتˈ افزود: در این مدت یک تیم پزشکی در حال مراقبت از این نوزاد بودند ولی نوزاد به دلیل مشکلات جسمی فراوان فوت کرد.
 
وی زنده نگه داشتن سیزده روزه این نوزاد ناقص الخلقه را یک پدیده نادر در علم پزشکی در جهان خواند و گفت: چنین نوزادانی معمولا چند ساعت پس از تولد می میرند اما این نوزاد دختر مدت زمان زیادی زنده ماند که در نوع خود بی نظیر است.
 
وی گفت: انتظار می رفت تیم پژوهشی از تهران و حتی خارج از کشور از این نوزاد برای مطالعه و پژوهش استفاده کنند ولی اینگونه نشد.
 
ˈفریدون جعفریانفرˈ مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز تاریخ فوت این نوزاد ناقص الخلقه را نوزدهم آبان عنوان کرد و گفت: تاخیر در اعلام خبر فوت این نوزاد ناشی از کم اهمیت دانستن این موضوع و عدم اطلاع به موقع خبر مرگ در بیمارستان است.
 
یک زن 30 ساله در دزفول در روز ششم آبان و در سومین بارداری خود، نوزاد ناقص الخلقه ای با دوسر، یک قلب، دوریه، دوستون فقرات و یک لگن به دنیا آورد.
 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:دختر,انتقام,جو, :: 9:53 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دختر انتقام جو

دختر انتقام جو
رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری شخصی در فضای مجازی خبر داد که با ایجاد مزاحمت اینترنتی برای سه نفر از شهروندان شیرازی، آنها را دچار مشکلات کرده بود.

سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: ماجرا از جایی آغاز می‌شود که دختری 30 ساله به‌نام لادن، دارای مدرک تحصیلی لیسانس به مردی علاقمند می‌شود و بعد از اینکه از ازدواج وی با شخص دیگری اطلاع می‌یابد دچار مشکل روحی شده و با قصد کینه هر شخصی را که در سر راهش قرار می‌گیرد را مورد آزار و اذیت در فضای مجازی قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: در ابتدا پرونده‌ای از طرف یک مهندس برق که در یکی از شرکت‌های نفتی اشتغال دارد به پلیس فتای این استان ارائه می‌شود، که در آن شاکی ادعا می‌کند، شخصی با ارسال مسائل شخصی وی او را از طریق ایمیل تهدید و در بین همکارانش بدنام می‌کند.
 
رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه کرد: با مطرح شدن این پرونده،‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و در زمان بررسی و پیگیری این پرونده دو پرونده دیگر با فاصله زمانی که از لحاظ محتوای مجرمانه، ترفندی به سبک پرونده اول داشت به این پلیس ارسال شد.
 
حسینی گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم هر سه پرونده یک نفر است.
 
وی بیان کرد: با استعلام از آی پی‌های ارسال کننده ایمیل‌ها متهم که زنی 30 ساله دارای مدرک لیسانس بود شناسایی، دستگیر و پس از احضار، جرائم مرتکب شده از وی کشف شد.
 

آزار و اذیت دختر دانشجو از سوی دو پسر شیطان صفت

آزار و اذیت
دو پسر شیطان صفت که در پوشش مسافربر دختر جوانی را ربوده و در یکی از خیابان های اطراف شهر چغادک ضمن تهدید او را مورد تجاوز قرار داده بودند شناسایی و دستگیر شدند

شامگاه ۱۸ آبان امسال دختر دانشجویی با مراجعه به پلیس آگاهی استان بوشهر راز جنایتی سیاه را فاش کرد.

دختر ۱۸ ساله به ماموران گفت: پس از اتمام کلاس‌هایم از دانشگاه عالیشهر راهی میدان آزادی بوشهر شدم. پس از طی مسافتی یک دستگاه پراید که دو پسر جوان سرنشین آن بودند در مقابلم توقف کرد. رفتارشان عادی بود به همین خاطر به آن‌ها شک نکردم. راننده در میان راه ناگهان به سمت شهر چغادک تغییر مسیر داد و دو پسر شرور در محلی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آن‌ها سپس مرا در‌‌ همان منطقه‌‌ رها کرده و متواری شدند. با کمک خودروهای عبوری خودم را به پلیس رساندم. دو پسر شرور تهدید کردند اگر موضوع را به کسی بگویم مرا می‌کشند

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند دو پسر متجاوز را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در این باره گفت: متهمان پس از دستگیری، تحویل مقام قضایی شدند.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 1392/08/25

روزنامه ورزشی
صفحه نخست روزنامه های ورزشی.









نکونام در آستانه کسب دو افتخار تاریخی

نکونام
کاپیتان تیم ملی شانس رسیدن به دو موفقیت تاریخی را دارد.

 
 
جواد نکونام روز گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از سه گزینه اصلی برای انتخاب مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد.

وی باید با دو نماینده کره جنوبی و چین رقابت کند و این در حالی است که سال گذشته بازیکنی از کره مرد سال آسیا شد تا شانس نمایندگان ایران و چین بیشتر باشد.

از سوی دیگر هر چند بازیکن چینی با تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نخست رسید اما از حضور در جام جهانی باز ماند، اتفاقی که برای نکونام رخ داده و شانس بالایی برای کسب عنوان مرد سال آسیا دارد.

این تنها موفقیت تاریخی نیست که در انتظار نکونام است چرا که بازیکن ملی پوش استقلال این فرصت را دارد تا رکورد بیشترین بازی ملی که در اختیار علی دایی است را بشکند.

نکونام تاکنون 140 بازی ملی انجام داده و تنها 10 بازی تا شکستن رکورد 149 بازی ملی علی دایی فاصله دارد که با توجه به دو بازی باقیمانده در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، حداقل سه بازی در جام جهانی و چند بازی دوستانه این فرصت را دارد که طی یک سال آینده به این مهم دست یابد.
شنبه 25 آبان 1392برچسب:اولادی,با,استقلال,رسما,امضا,کرد, :: 12:17 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

اولادی با استقلال رسما امضا کرد

اولادی
مهاجم سابق پرسپولیس با استقلال قرارداد رسمی امضا کرد.

مهرداد اولادی با حضور در دفتر علی فتح الله زاده با مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داشت پس از مذاکرات نهایی با این تیم قرارداد یک سال و نیمه ای امضا کرد.

وی در هیئت فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رساند. وی در نیم فصل اول بازیکن تیم نفت تهران بود.
شنبه 25 آبان 1392برچسب:خوشحالی,ووشوکار,زن,ایرانی+ عکس, :: 12:16 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

خوشحالی ووشوکار زن ایرانی+ عکس

ووشوکار زن
خوشحالی ووشوکار زن ایرانی پس از پیروزی.

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 614
بازدید ماه : 6080
بازدید کل : 122800
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ