مطهری: هیچ ‌کس قصد تخریب ندارد
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:مطهری,هیچ ‌کس,قصد,تخریب, :: 2:6 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

طراح طرح سؤال از رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ‌کس قصد تخریب رئیس‌‌جمهور یا دولت را ندارد، تأکید کرد: سؤال از رئیس‌جمهور صرفاً اقدامی برای تفاهم بیشتر دولت و مجلس است.

علی مطهری نماینده مردم تهران و طراح طرح سؤال از رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بررسی این طرح در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور آثار خاص خود را دارد و چیز دیگری جایگزین آن نمی‌شود. تصور برخی از سؤال از رئیس جمهور، تصور نادرستی است.

وی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور تنها یک پرسش و پاسخ است، افزود: بررسی سؤال از رئیس‌جمهور باعث تلطیف فضای سیاسی کشور و بهبود روابط دولت و مجلس می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: سؤال از رئیس‌جمهور برای کشور مفید است و باید آن را امری عادی تلقی کنیم.

مطهری با تأکید بر اینکه هیچ‌کس قصد تخریب رئیس‌‌جمهور یا دولت را ندارد و اساساً نمایندگان به خاطر خدمات فراوان دولت چنین قدرتی ندارند، خاطرنشان کرد: سؤال از رئیس‌جمهور صرفاً اقدامی برای تفاهم بیشتر دولت و مجلس و رفع ابهامات بوده و این کار برای مردم هم مفید است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 688
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1682
بازدید ماه : 1661
بازدید کل : 125247
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ