هوای کشور بارانی می‌شود
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:هوای,کشور ,بارانی, :: 12:20 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
هوای کشور بارانی می‌شود
استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، البرز و تهران آسمانی ابری و در بعداز ظهر فردا افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

خبرآنلاین: با آنکه دومین ماه سال از نیمه گذشته، اما هنوز بهار دست از خودنمایی برنداشته و قصد دارد این هفته هم در مناطقی از کشور حضور خود را با رگبار، رعد و برق و گاهی تگرگ به رخ بکشد.

سازمان هواشناسی برای شمال غرب، سواحل دریای مازندران، دامنه های البرز، شمال شرق به صورت پراکنده بارش باران و تگرگ پیش بینی کرد.

بنا بر پیش بینی این سازمان، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور در برخی مناطق جنوب و غرب کشور نیز در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین برای استان های آذربایجان شرقی، غربی و اصفهان در روز دوشنبه آسمانی ابری تا نیمه ابری و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده و استانهای اردبیل، البرز و تهران نیز با آسمانی ابری و از بعدازظهر امروز با افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد روبه‌رو خواهند بود.

استان های ایلام، بوشهر و چهارمحال و بختیاری نیز در روز دوشنبه با آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و استان بوشهر و چهارمحال و بختیاری قسمتی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد روبه‌رو هستند.

این پیش بینی ها نشان می دهد که استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، البرز و تهران آسمانی ابری و در بعداز ظهر فردا افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و استان های اصفهان، بوشهر و چارمحال و بختیاری در روز سه شنبه آسمانی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر فردا افزایش ابر و بارش پراکنده را مشاهده می کنند.

همچنین برای استان ایلام نیز در روز سه شنبه آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد را پیش بینی می شود. برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و تهران آسمانی ابری و در بعداز ظهر این روز افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و برای استان اصفهان نیز در روز چهارشنبه آسمانی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد ازظهر افزایش ابر در شهرهای شرقی و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

همچنین برای استان های ایلام، بوشهر و چارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه هفته جاری آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد برای آنها پیش بینی می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 861
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1855
بازدید ماه : 1834
بازدید کل : 125420
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ