تلاش دختر ۷ ساله برای نجات پدر و مادر
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
تلاش دختر ۷ ساله برای نجات پدر و مادر
زني بر اثر گاز گرفتگی در مشهد جان سپرد اما همسر وی که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بيمارستان رسيد در حالت کما به سر می برد.

خراسان:پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جواني که از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگي شدند. در اين هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق ديگر مشغول بازي بود با شنيدن صداي «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غير عادي پدرش فريادزنان به طرف پشت حياط منزل که يک کارگاه بود دويد و گريه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعيت غيرعادي دارد.مالک کارگاه نيز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

وقتي ماموران اورژانس به محل رسيدند مادر دختر مذکور به دليل گازگرفتگي جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وي را به بيمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) در محل حادثه تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 770
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1764
بازدید ماه : 1743
بازدید کل : 125329
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ