آيت‌الله مكارم: عذرخواهی كافی نيست؛ عاملان اهانت به قرآن مجازات شوند
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
آيت‌الله مكارم: عذرخواهی كافی نيست؛ عاملان اهانت به قرآن مجازات شوند
نتيجه اين جريان اين است كه تا بيگانگان مخالف اسلام در كشورهای اسلامی هستند، اين مشكلات به وجود می آيد؛ لذا مسلمانان بايد همت كنند دشمنان را از كشورهای خود بيرون كنند.

ایسنا: آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی با بیان اینكه تنها عذرخواهی از اهانت به قرآن كافی نیست، تاكید كرد: عاملان این جنایت و فاجعه باید به مجازات برسند.

 این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم، ضمن محكومیت قرآن‌سوزی نظامیان آمریكایی در افغانستان تصریح كرد: برخی كشورهای اسلامی مانند عربستان در این قضیه سكوت كردند كه آنها را هم باید محكوم كرد.

وی ادامه داد: نتیجه این جریان این است كه تا بیگانگان مخالف اسلام در كشورهای اسلامی هستند، این مشكلات به وجود می‌آید؛ لذا مسلمانان باید همت كنند دشمنان را از كشورهای خود بیرون كنند.

مكارم شیرازی افزود: باید عاملان این حادثه مجازات شوند و صرف عذرخواهی كافی نیست زیرا آتش زدن قرآن از قتل پدر انسان بدتر است و با عذرخواهی درست نمی‌شود.
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 728
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1722
بازدید ماه : 1701
بازدید کل : 125287
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ