کمیته امداد چه تعدادی مددجو دارد؟
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب: کمیته امداد,تعداد,مددجو, :: 11:24 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حال حاضر 4.300.000نفر تحت پوشش این کمیته هستند گفت که ده درصد از نخبگان کشور تحت پوشش این کمیته هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه 4.300.000 نفر تحت پوشش این کمیته هستند، گفت: از این میزان حدود یک و نیم میلیون نفر جزو قشر سالمند، بیش از یک میلیون جزو قشر زنان سرپرست خانوار‌، هشتصدهزار نفر جزو دانش‌آموزان و حدود صدهزار نفر نیز دانش‌آموز هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تا دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل رسمیت یافت، افزود: البته پیش از آن نیز به فرماندهی امام راحل اعضای این کمیته کار رسیدگی به خانواده‌های زندانیان و مبارزین را دنبال می‌کردند.

سرپرست کمیته امداد همچنین تأکید کرد: ده درصد از نخبگان کشور هم‌اکنون تحت پوشش کمیته امداد خیمنی(ره) هستند.

انواری اضافه کرد: امسال رتبه‌های اول تا سوم کنکور توسط تعداد زیادی از افراد تحت پوشش این کمیته کسب شده است و این کمیته تلاش دارد که مهارت‌آموزی، درمان و اشتغال افراد را سهل‌تر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 737
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1731
بازدید ماه : 1710
بازدید کل : 125296
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ