دیپلمات سعودی در بنگلادش ترور شد
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب: دیپلمات,سعودی,بنگلادش,ترور, :: 8:44 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
افراد مسلح ناشناس روز جاری در شهر داكا در منطقه گلشن كه منطقه ای دیپلمات نشین است به سوی خلف العلی 45 ساله كه مسوول بخش كنسولی سفارت عربستان بود شلیك كردند
 

خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال روز سه شنبه از كشته شدن یك دیپلمات سعودی در سفارت این كشور در شهر داكا در بنگلادش خبر داد.



به گزارش ایرنا، افراد مسلح ناشناس روز جاری در شهر داكا در منطقه گلشن كه منطقه ای دیپلمات نشین است به سوی خلف العلی 45 ساله كه مسوول بخش كنسولی سفارت عربستان بود شلیك كردند كه در نتیجه این حادثه فرد مذكور كشته شد.



نور العلم معاون پلیس منطقه گلشن در این باره گفت كه العلی در ساعت اولیه صبح روز جاری در مقابل منزلش براثر شلیك گلوله به سینه اش زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت كرد.



معاون كمیسر پلیس در شهر داكا گفت كه العلی در آپارتمانی اجاره ای در نزدیكی محل حادثه زندگی می كرد و اغلب پیاده یا با موتورسیكلت رفت و آمد می كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 742
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1736
بازدید ماه : 1715
بازدید کل : 125301
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ