بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:ناتوانی,جنسی,در,مردان,علل,و,درمان,آن, :: 10:29 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

ناتوانی جنسی در مردان؛ علل و درمان آن

ناتوانی جنسی در مردان؛ علل و درمان آن
ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد نمی‌تواند نعوظ پیدا کرده و قادر نیست که نعوظ خود را به مدت کافی جهت انجام نزدیکی...

 

مقدمه: ناتوانی جنسی چیست؟
ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد نمی‌تواند نعوظ پیدا کرده و قادر نیست که نعوظ خود را به مدت کافی جهت انجام نزدیکی حفظ نماید.
اگر چه مشکل شایعی برای یک زوج محسوب می‌گردد ولی قابل درمان نیز هست.

ناتوانی در بسیاری از مردان به صورت نعوظ ناقص و یا اشکال دیگر آن دیده می‌شود ولی می‌تواند به صورت دایمی و مزمن باقی بماند. مواردی مثل بیماری‌های مزمن، داروها، افسردگی، هیجان و تشویش باعث بروز انواع زودگذر آن شده و مطمئن باشید که در صورت ابتلا به آن مجبور نیستید تا آخر عمر با آن زندگی نمایید.

کمک پزشک معالج همیشه قابل دسترسی است. پس از ملاقات با جراح کلیه و مجاری ادراری که در اغلب موارد، آموزش لازم در اینگونه موارد را دیده است، توصیه‌های لازم در اختیار شما گذاشته می‌شود. مجدداً به خاطر داشته باشید که ناتوانی جنسی با موفقیت قابل درمان است.

 

نعوظ چگونه ایجاد می‌شود؟
برای اینکه نعوظ یا راست شدن آلت تناسلی ایجاد شود، باید قسمت‌های مختلف بدن با یکدیگر هماهنگ گردد. یک مرد تنها به این دلیل که می‌خواهد، نمی‌تواند به سادگی نعوظ پیدا کند.
جهت ایجاد نعوظ هماهنگی بین روان آدمی، مغز و دستگاه اعصاب مرکزی و محیطی، هورمون‌های خونی، عروق خونی اعم از شریان و ورید جهت ورود جریان خون به داخل آلت و عدم خروج آن از آلت ضروری می‌باشد. وقتی تمام این دستگاه‌ها با هم کار کنند دو جسم غاری بزرگ شبیه اسفنج موجود در داخل آلت با خون پر شده و بزرگی و سفتی آلت ایجاد می‌گردد.


سبب شناسی
ناتوانی جنسی می‌تواند به علت عیوب عضوی و یا روانی ایجاد گردد. عوامل متعددی در ایجاد نعوظ اخلال ایجاد می‌کنند. در ابتلای هر کدام از اعضا و دستگاه‌های دخیل در نعوظ که در بالا ذکر شد ناتوانی جنسی ایجاد می‌شود.

مثلاً وقتی مردی استرس و افسردگی داشته و یا نگران این باشد که نمی‌تواند عمل دخول را انجام دهد، دچار ناتوانی می‌گردد که به آن ناتوانی جنسی روانی می‌گویند. در بیش از نیمی از موارد، ناتوانی به علت بیماری یا جراحی و تصادف منجر به صدمات عروقی عصبی به وجود می‌آید. داروها و علل هورمونی نیز می‌توانند در این قضیه مؤثر باشند.
 
از میان بیماری‌ها باید از بیماری قند یا دیابت نام برد که ایجاد ضایعات عروقی عصبی کرده و هجوم جریان خون به داخل آلت را در هنگام تقاضای جنسی مختل نموده و ناتوانی جنسی ناشی از مرض قند را ایجاد می‌کند. حفظ رژیم غذایی، ورزش و کنترل قند خون به وسیله دارو زیر نظر پزشک مربوطه مشکل را حل می‌نماید، ولی در صورت طولانی بودن، ناتوانی جنسی مزمن ایجاد می‌کند که درمان آن مشکل است.

یکی دیگر ازعلل عضوی، بیماری‌های قلبی عروقی می‌باشد که در آن جریان خون به داخل آلت کاهش یافته و شخص نعوظ کافی پیدا نمی‌کند. به علاوه گهگاه وریدها که وظیفه احتباس خون در داخل آلت را بر عهده دارند به خوبی عمل نکرده و شخص نمی‌تواند نعوظ خود را به مدت کافی جهت انجام نزدیکی پایدار نگاه دارد. به این حالت ناتوانی جنسی وریدی می‌گویند.

جراحی‌های وسیع لگنی که برای کنترل سرطان پروستات، مثانه و روده بزرگ به کارگرفته می‌شود، به علت اینکه در آن جراح سعی در برداشتن کامل تمام بافت‌های اطراف سرطان را دارد، سبب صدمه به عروق و اعصاب مسئول ایجاد نعوظ گردیده و نهایتاً ناتوانی جنسی ایجاد می‌کنند.

صدمات نخاعی به علت مرکزیت این عضو برای انتقال دستورات مغزی به اعضای بدن می‌تواند باعث ناتوانی جنسی گردد.
از مواد شیمیایی مؤثر در ایجاد ناتوانی جنسی باید به داروهای ضد فشار خون و داروهای عصبی و ضد افسردگی اشاره نمود. به این نوع، ناتوانی جنسی دارویی می‌گویند. البته در اینجا پزشک است که به شما جهت ادامه یا قطع دارو توصیه لازم را خواهد نمود و قطع خود سرانه دارو عوارض دیگری را می‌تواند در پی داشته باشد. الکل نیز باعث آسیب کبدی، اختلالات هورمونی و صدمات رشته‌های عصبی گردیده و در بعضی از مواقع منجر به ناتوانی جنسی دایمی می‌گردد.
نارسایی کلیه و کبد نیز به لحاظ ایجاد تغییرات هورمونی اغلب این عارضه را به دنبال خواهند داشت.


چگونه ناتوانی جنسی درمان می‌شود؟
ابتدا دو قدم برای حل مشکل شما وجود دارد.
در قدم اول پزشک نیاز دارد علت را جستجو نماید و در قدم دوم پزشک به شما کمک می‌کند که درمان مناسب را انتخاب نمایید.

پزشک چگونه علت را پیدا می‌کند؟ پس از سؤالات کافی در مورد نحوه شروع و پیشرفت بیماری و حالت روحی فرد مبتلا، پزشک معاینات کامل به عمل می‌آورد تا از صحت مقدار فشار خون، کار اعصاب و ساختمان آلت اطمینان حاصل نماید.
او سپس ممکن است انجام آزمایش بررسی نعوظ شبانه در حالت خواب را توصیه نماید که کمک زیادی برای افتراق علت عضوی یا روانی می‌کند. در کنار آن، بررسی وضعیت هورمون‌ها و قند خون و یا نحوه جریان خون به داخل آلت ممکن است درخواست گردد.
 
در صورتیکه علت مشکل شما روحی و فکری تشخیص داده شود پزشک معالج، شما را نزد روان شناس یا روان پزشک مجرب معرفی خواهد نمود. اگر علت عضوی باشد روش‌های درمانی متعددی به شما پیشنهاد می‌گردد که شامل قرص‌های مختلف، تزریق آمپول به داخل عضله و حتی داخل آلت، وسایل خاص برای ایجاد نعوظ مصنوعی و بالاخره عمل جراحی و گذاشتن پروتز می‌باشد.

مسلم است که هر یک از طرق فوق خصوصیات خاص را خود دارند که منطبق با توانایی‌های شما می‌تواند مؤثر واقع شود. بنابر این نگران مشکل خود نباشید و به امید خدا با مشاوره با پزشک اورولوژی مرتفع خواهد شد.
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:دختران,موسوی,یا,محاکمه,شوند,یا,آزاد, :: 10:28 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دختران موسوی یا محاکمه شوند یا آزاد

دختران موسوی یا محاکمه شوند یا آزاد
علی مطهری، درباره پیگیری ماجرای دختران موسوی گفت: من به همراه4 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر اطلاعات برای شفاف كردن حادثه روز عید غدیر به وزیر اطلاعات تذكر داده و منتظر پاسخ هستیم.

وی یادآور شد: ادامه حصر خانگی این افراد بدون محاكمه علنی، غیرقانونی است.نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطرنشان كرد: در صورت لزوم از وزیر دادگستری درباره علت ادامه حصر این افراد بدون محاکمه، که عملی غیر قانونی است، سوال خواهیم کرد. این نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی افزود: آن طور که از اعضای خانواده این افراد شنیدم وضع جسمانی آقایان موسوی و کروبی خوب نیست. در این صورت اگر اتفاقی برای آنها بیفتد برای نظام هزینه خواهد داشت. لذا بهتر است عقلای قوم زودتر به فکر حل این معضل باشند. این که صداوسیما می گوید باید توبه کنند تا آزاد شوند، نه قانونی است و نه شرعی، چون ممکن است اکثر اتهامات خود را قبول نداشته باشند.مطهری تنها راه برون رفت از این مشكل را محاكمه علنی آقایان موسوی و کروبی و احمدی نژاد دانست و گفت: آقایان موسوی و كروبی و احمدی نژاد که در بحران سال 88 نقش داشته اند به طور همزمان محاکمه علنی شوند، تا ضمن روشن شدن حقایق برای مردم، عدالت نیز اجرا شود.وی تاكید كرد: البته  اتهامات این سه نفر در یک حد نیست.

چرا بازیگران زن ایران در جشنواره رم 2013 اینقدر بدتیپ بودند؟! + تصاویر

چرا بازیگران زن ایران در جشنواره رم 2013 اینقدر بدتیپ بودند؟! + تصاویر
منظور طرح این سوال نیست که آیا یک بازیگر زن ایرانی در جشنواره ای اروپایی باید مانتو و روسری تنش کند یا بلوز و شلوار بپوشد. نه! بحث بر سر این است که نمایندگان کشوری مانند ایران حتی اگر به واسطه یک فیلم...

 
 
 
 
 
 
 
حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره ای غیرایرانی و به خصوص جشنواره اروپایی ماجرای جدیدی نیست؛ سالهاست بسیاری از آثاری که به دلایل مختلف در داخل کشور دیده نمی شوند شانس دیده شدن را به دست اندرکاران جشنواره هایی در آن سوی دنیا که علاقه زیادی به شناخت ایران معاصر دارند می دهند و در این مسیر جوایزی هم به فیلمهای ایرانی تعلق می گیرد.

اما یک نکته مهم که در همه این سالها چنان که باید به آن توجه نشده نحوه حضور عوامل فیلمهای ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره های آن ور آبی است. ایران کشوری است اسلامی که در اماکن عمومی داخل آن حدی استاندارد از حجاب اسلامی می بایست رعایت شود اما آیا عوامل یک فیلم ایرانی که در آن سوی آب اکران شده در نقطه ای غیر از ایران هم ملزم به رعایت پوشش اسلامی هستند؟ در این باره نقد و نظر متفاوت است و مخالفان و موافقان هر کدام دلایل منطقی خود را دارند.

اما پرسش امروز ما نه بحث بر سر رعایت پوشش اسلامی که اصلا رعایت استانداردی از پوشش در این جشنواره هاست. اشتباه نکنید؛ منظورم طرح این سوال نیست که آیا یک بازیگر زن ایرانی در جشنواره ای اروپایی باید مانتو و روسری تنش کند یا بلوز و شلوار بپوشد. نه! بحث بر سر این است که نمایندگان کشوری مانند ایران حتی اگر به واسطه یک فیلم ناشناخته از ایران به جشنواره ای رفته باشند باز هم نه با نام شخصی خودشان که به نام بازیگر ایرانی شناخته می شوند. تعارف که نداریم؛ به دلیل مراودات پایین در بازار سینمای جهان بزرگترین بازیگران ما را هم به زحمت در آن سوی آبها می شناسند و در این میان تنها این نام «ایران» است که در این حضورها برجستگی خاصی پیدا می کند.

پس زن یا مرد هنرمندی که نماینده ایران در جشنواره ای اروپایی است باید قبل از هر چیز نمادی باشد از فرهنگ ایرانی. این نماد بودن هم در اولین نگاه به واسطه پوشش ظاهری آدمیان است که رخ می دهد. نه فقط بزرگان دین و علم که حتی امثال جناب رضا مثقالی(!) هم در بیانات خویش از این فرموده سعدی که«نه همین لباس زیباست نشان آدمیت» بارها بهره گرفته اند و می گیرند اما اتفاقا به نظر می رسد در روزگار پست مدرن به اندازه سرشت زیبا به پوششی زیبا و استاندارد هم نیازمندیم. این زیبایی هم نه به کیفیت اعلای پارچه ای است که لباسمان از آن دوخته شده نه به برندی که بر لباسمان الصاق شده و نه حتی به قیمتی که در واقعیت یا رویا(!) برای خرید لباس داده ایم. همه چیز برمی گردد به عنصری به نام تناسب که اگر در پوشش رعایت نشود گران ترین لباسها و معتبرترین برندها هم به کار نمی آیند.

ادای دین به چپی های دهه پنجاه!
اخیرا یک فیلم ایرانی به نام «گس» جایزه بهترین بازیگران نوظهور را از جشنواره ای به نام «رم» دریافت کرد؛ جشنواره ای که یک سینماگر مهاجر ایرانی به نام امیر نادری در هیات داوران آن حضور داشت. اینکه آیا حضور «گس» در این جشنواره به واسطه حضور امیر نادری بود یا نه را نمی دانیم. اینکه جایزه ای که این فیلم گرفته چقدر اعتبار دارد را هم کارشناسان امور جشنواره ای و از جمله کسی مانند امیر اسفندیاری(!) باید تعیین کند. اما ورای این جایزه، کیفیت پوشش بازیگران این فیلم که دسته جمعی روی فرش قرمز رفته و عکس یادگاری گرفته بودند است که بیش از پیش در کانون توجه قرار دارد چراکه به جز یکی دو مورد بقیه با پوششی کاملا نامتناسب روی فرش قرمز رفته بودند.

بازیگران «گس» در اختتامیه جشنواره فیلم رم
مراسم فرش قرمز، «شب هالووین» نیست که هر چه دهشتناکتر ظاهر شویم، پیشروتر قلمداد شویم. این مراسم «سیزده به در» هم نیست که هر چه پوششمان راحتتر باشد، لذت بیشتری از همراهی با جمع ببریم. این خوب نیست که یک بازیگر ایرانی هنوز نداند چه لباسی را کجا باید بپوشد.
اینکه بازیگری با شلوار نیم-بگ و پوتین روی فرش قرمز ظاهر می شود چه معنایی دارد؟ آیا این بازیگر می خواسته از این حضور در جهت ادای دین به چپی های دهه پنجاه استفاده کند؟ خوب اگر هدف این بوده به جای کمربند هم فانوسقه می بست که تناسب بهتری به پوشش اش بدهد.
اینکه بازیگری با پوشش «دلقک» فیلم «جاده» فلینی روی فرش قرمز می ایستد چه معنایی دارد؟
اینکه یک بازیگر فرش قرمز را با مجلس عروسی اقوام اشتباه گرفته و یک لباس ماکسی را به عنوان پایه پوشش خود استفاده می کند چه معنایی دارد؟ عجیب تر اینکه این دوست لباس ماکسی خود را با کُتی اسپرت سِت کرده!

هدف از انتخاب یونیوفورمی زیپ دار به عنوان لباس غالب بازیگری دیگر چه معنایی داشته؟ لباسی که زیپی سراسری دارد به کار شرکت در همایشهای رسمی نمی آید. از این لباس می شد در یک نشست دوستانه استفاده کرد نه روی فرش قرمز.

فیگور به سبک میدان آزادی!
فارغ از عدم تناسب پوشش، فیگورهای بازیگران «گس» روی فرش قرمز هم به شدت تصنعی به نظر می رسد. چرا؟ بازیگران هر کاری که بلد نباشند فیگور گرفتن در برابر دوربین را که خوب بلدند. پس چرا حالت ایستادن اغلب بازیگران، فیگورهای عکاسان میدان آزادی(!) را متبادر می کند؟

به نظر می رسد مشکل اصلی این دوستان فارغ از نداشتن مشاوری که در زمینه پوشش به آنها آگاهی دهد ذوق زده شدن از قرارگیری در برابر لنز دوربین عکاسان یک جشنواره اروپایی است. دوستان آن قدر هیجان زده شده بودند که به جای تکیه بر ساده ترین اصل موردنیاز در زمان ورود استرس به روح که ایجاد تعادل ذهنی و تفکر درباره شرایط است سعی کرده اند با رفتارهایی به شدت اگزجره فریاد بزنند:«توروخدا! ما را تماشا کنید!»

آفرین به محمدرضا غفاری
عیبها را گفتیم بد نیست به اندازه یک خط، حُسن پوشش گروه بازیگران را هم بگوییم؛ محمدرضا غفاری نه سعی کرده بود لباس عجیب و غریب بپوشد و نه سعی کرده بود با پوشش اش به کسی ادای دین کند. او معقول ترین و در عین حال متناسب ترین پوشش این جمع را داشت و با فیگورهایی کاملا طبیعی زیباتر از بقیه به چشم آمد.

اولین کسی که حدود 100 سال پیش جراحی پلاستیک کرد!! + عکس

اولین کسی که حدود 100 سال پیش جراحی پلاستیک کرد!! + عکس
Walter Yeo ملوان جنگ جهانی اول، اولین فردی است که عمل جراحی پلاستیک روی صورتش انجام شده....

Walter Yeo  ملوان جنگ جهانی اول، اولین فردی است که عمل جراحی پلاستیک روی صورتش انجام شده.
والتر در جنگ آسیب های وحشتناکی دید، مثلا پلک های بالا و پایین را از دست داد، اودر جنگ Jutland در سال 1916 اسلحه های داخل کشتی HMS را مدیریت می کرد.

والتر سال 1917 توسط Sir Harold Gillies تحت درمان قرار گرفت. این مرد اولین کسی بود که از پیوند پوست برای ترمیم قسمت های آسیب دیده بدن استفاده کرد. و به همین خاطر او را پدر جراحی پلاستیک می دانند.
این دکتر در بیمارستانی در  شهر Kent اتاقی مخصوص درمان کسانی که زخم صورت داشتند بازگشایی کرد. والتر یکی از اولین افرادی بود که از تکنیک تازه ی او برای ترمیم صورت استفاده کرد. اولین موردی که پیوند بافت پوست برای جراحی صورت استفاده شد.

بر روی صورت این ملوان جوان دو پلک جدید پیوند زده شد و همین طور یک ماسک از جنس پوست که روی صورت و دورچشم هایش قرار می گرفت.

چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:مازراتی,علی,دایی+ عکس, :: 10:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مازراتی علی دایی+ عکس

علی دایی
علی دایی سرمربی پرسپولیس در تمرین دو روز قبل با یک مازراتی وارد محل تمرین شد.

5 بازیگر مشهور هالیوود که در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند!

5 بازیگر مشهور هالیوود که در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند!
پنج بازیگر مشهور هالیوود را که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند را بشناسید. تجاوز به کودکان یکی از زشت‌ترین رخدادهایی است که در کشورهای مختلف مجازات‌های بسیار سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است.

 
 
 
 تجاوز به کودکان یکی از زشت‌ترین رخدادهایی است که در کشورهای مختلف مجازات‌های بسیار سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است. این مقوله متاسفانه آمار نگران‌کننده ای دارد و علی‌رغم برخورد قاطع قانون با این موضوع، هنوز هم همه روزه در گوشه و کنار خبرهایی از وقوع آن به گوش می‌رسد.

، قانون‌آنلاین به نقل از «MovieMag» پنج بازیگر مشهور هالیوود را که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، معرفی کرده است:

تری هچر (Teri Hatcher):
برنده گلدن گلاب برای بازی در سریال «کدبانوهای وامانده»، از جمله بازیگران شناخته‌شده هالیوود است که در سنین کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. تری هچر در دورانی که تنها 8 سال سن داشت، بارها توسط عمویش مورد آزار و اذیت قرار گرفت اما هرگز این راز را فاش نکرد تا اینکه مدت‌ها بعد زمانی که متوجه شد عمویش به یک دختر نوجوان دیگر نیز تجاوز کرده و آن دختر هم خودکشی کرده، تصمیم به علنی کردن این موضوع گرفت و در نهایت عموی جنایتکار وی در سال 2002 به تحمل 15 سال حبس محکوم شد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/tajavoz-hallywood3.jpg
کوئین لطیفه (Queen Latifah):
بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده مشهور هالیوود یکی دیگر از قربانیان تجاوز بوده که این تجاوز توسط پرستاری که مسئول نگهداری وی در دوران کودکی بوده، رخ داده است. کوئین لطیفه این موضوع را اولین بار در مصاحبه با مجله اِسنس علنی کرد و گفت که «من هرگز به کسی نگفتم که اون به من تجاوز کرده. من این مسئله رو به فراموشی سپردم و دیگه به آدم‌ها اجازه ندادم زیادی به من نزدیک بشوند! من باید سال‌ها پیش ازدواج می‌کردم اما این موضوع واقعاً باعث به وجود آمدن مشکلاتی برایم شده بود.»

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/tajavoz-hallywood2.jpg
ریتا هیورث (Rita Hayworth):
بازیگر محبوب آثار کلاسیک هالیوود و همسر سابق اورسن ولز و شاهزاده علی‌خان نیز از جمله قربانیان تجاوز است. ریتا هیورث در دوران کودکی یک رقصنده بود و به همراه پدرش به سرتاسر کشور سفر کرده و برنامه اجرا می‌کرد اما پدرِ ریتا به نام ادواردو، به شنیع‌ترین شکل ممکن در جریان این سفرها به ریتا تجاوز می‌کرد و گفته شده که این تجاوزها گاها به دو بار در روز هم می‌رسیده است! نکته عجیب درباره ریتا هیورث این است که وی تا مدت‌ها فکر می‌کرده این نوع رفتارها بین پدر و دختر یک مسئله عادی و مرسوم محسوب می‌شود و زمانی که این داستان را برای اولین بار با همسرش اورسن ولز در میان گذاشت، تازه متوجه شد که حقیقت به چه شکل بوده است!

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/tajavoz-hallywood1.jpg
اشلی جود (Ashley Judd):
بازیگر مطرح هالیوود و ستاره فیلمهایی نظیر «مخمصه» و «حشره» هم یکی از چهره‌های شناخته‌ شده‌ای است که در دوران کودکی به آنها تجاوز شده است. اشلی جود در خاطراتش که تحت عنوان «همه‌اش تلخ و شیرین است» منتشر شده، نوشته که وی در دوران کودکی توسط فردی که به وی اجازه بازی کردن با دستگاه معروف پینبال را می‌داده مورد تجاوز قرار گرفته است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/tajavoz-hallywood.jpg
اپرا وینفری (Oprah Winfrey):
یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین افراد جهان و کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «رنگ ارغوانی»، مشهورترین زن در جهان است که در کودکی بارها مورد تجاوز قرار گرفته است. اُپرا زمانی که 6 ساله بود به همراه مادرش به میلواکی مسافرت کرد و زمانی که مادرش برای تامین خرج خانواده‌اش ساعت‌ها کار می‌کرد، عموی وی و یکی از دوستان خانوادگی‌شان بارها اُپرا را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. بعدها در سن 9 سالگی نیز وی مورد آزار و اذیت یکی از اقوام 19 ساله‌اش قرار گرفت، به طوری که مجبور شد از آن محل بگریزد و برای زندگی بهتر تلاش کند.

جراحی زیبایی در ستاره های سینمای ایران + تصاوير

جراحی زیبایی در ستاره های سینمای ایران + تصاوير
جراحی زیبایی بین بازیگران ایرانی به حدی رایج شده که دیگر حتی صدای نیکی کریمی بازیگر سینما را هم درآورده است. او در اعتراضی به بازار داغ لب ها، چانه ها و گونه های تزریق شده و کاشته شده توسط بازیگران اشاره کرده و...

اعتراض نیکی کریمی به افزایش جراحی های زیبایی بازیگران ایرانی و مصنوعی شدن قیافه های آنها، بهانه ای شد تا نظر چند بازیگر را درباره جراحی زیبایی جویا شویم. بازیگران خانم و آقا، جوان و پیشکسوت اغلب با افراط در جراحی زیبایی مخالفند ولی بعضی ها مثل بهنوش بختیاری و سپند امیرسلیمانی، نظرات متفاوتی دارند.

جراحی زیبایی بین بازیگران ایرانی به حدی رایج شده که دیگر حتی صدای نیکی کریمی بازیگر سینما را هم درآورده است. او در اعتراضی به بازار داغ لب ها، چانه ها و گونه های تزریق شده و کاشته شده توسط بازیگران اشاره کرده و گفته است: «بعد از دیدن فیلم «گذشته» و دیدن سیمای ساده «برنیس بژو» با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟ بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و اینقدر شانس کار در اروپا و هالیوود را دارد و تازه شاید رقابت گسترده ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم ها حاضر می شود اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می زنند که تازه نتیجه اش قیافه ای مصنوعی و غیرعادی و غیرقابل باور است.» اما آیا هنرپیشه های ایرانی بیشتر از باقی هنرپیشه های دنیا جراحی می کنند؟

اگرچه آمار و ارقام مشخص و قابل استنادی وجود ندارد اما بعضی از صاحبنظران این حوزه معتقدند بازیگران هالیوودی مشهور هم کمتر از هنرپیشه های وطنی دست به دامان جراحی های زیبایی نمی شوند و چه بسا حتی بیشتر از همتایان ایرانی خودشان در فکر زیباتر شدن باشند اما چیزی که باعث تفاوت این دو دسته می شود، فرم و اجرای جراحی هاست.

در واقع خارجی ها خیلی ظریف و زیرپوستی جراحی می کنند؛ طوری که شما اگر عکس های قبل از عملشان را ندیده باشید، محال است بفهمید این آدم در چهره اش دستی برده ولی ایرانی ها آنقدر سر و شکل مصنوعی و غلو شده ای برای خودشان درست می کنند که تشخیص اینکه خانم بازیگر همان بازیگر آشنای قبل از جراحی پلاستیک است گاهی دشوار می شود.

با این وجود، دکتر سعید معیدفر، جامعه شناس معتقد است خاورمیانه ای ها، یعنی ایرانی ها، عرب ها و ترکیه ای ها بیش از جوامع غربی به جراحی زیبایی رو می آورند: «در اروپا آدم ها بسیار راحت از خانه خارج می شوند و حتی اگر ظاهرشان چندان زیبا نباشد، از این مسئله اصلا خجالت نمی کشند و راحت برخورد می کنند اما در ایران فرد می رود و جراحی می کند. در فیلم ها و حتی گزارش های خبری اروپایی هم همینطور است و بعضی از آنها با قیافه های عجیب و غریبی حاضر می شوند و احساس خجالت هم نمی کنند. چرا؟ چون خودشان را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ممتاز می دانند، بنابراین دلیل اهمیت دادن بیش از حد در خاورمیانه، به خصوص در ایرانی ها تاخر در توسعه یافتگی در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است؛ یعنی می توان گفت ما از شکل، در حال حرکت به سمت محتوا هستیم و این مدرن شدن در حال حاضر در شکل و ظاهر خودش را نشان می دهد.»

برای اینکه ابعاد ماجرا روشن تر شود ابتدا سراغ تعدادی از بازیگران وطنی رفتیم و نظرشان را درباره اظهارات نیکی کریمی پرسیدیم تا ببینیم آیا همکارانش نظرهای او را تایید می کنند یا نه.

هما خاکپاش
بهتر از هر کسی در عرصه هنر شخص گریمور است که به عمل های زیبایی و عواقب بعد از آن می تواند پی ببرد. یک گریمور حرفه ای به خوبی می داند که چه سختی ها و عوارضی بعد از عمل جراحی گریبانگیر یک بازیگر می شود. من تا به حال عمل زیبایی انجام نداده ام چون معتقدم چهره من را مردم همانگونه که هست پذیرفته اند. مردماستقبال و نظر خوبی در مورد بازیگرانی که جراحی بیش از حد می کنند از خود نشان نداده اند؛ هر چقدر هم که جراحان در کار خودشان ماهر باشند، به نظر من بهتر است افراد به خصوص قشر هنرمندان از اینگونهعمل ها پرهیز کنند چرا که خداوند به همه انسان ها زیبایی داده است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee1.jpg
فاطمه گودرزی
من خودمبه زیبایی صورت به خصوص پوست بسیار اهمیت می دهم چون اعتقاد دارم یک انسان سوای بازیگری در هر شغلی که هست باید به زیبایی خود اهمیت بدهد، ولی از آنجا که افراط در هیچ کاری پسندیده نیست من هم با این عمل های رایج بین بازیگران مخالف هستم و معتقدم سادگی خود می تواند بهترین زیبایی باشد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee2.jpg
مهدی امینی خواه
عمل های زیبایی بیشتر بین بازیگرهای خانم مرسوم است و آقایان کمتر نسبت به خانم ها به این کار می پردازند. من خودم بشخصه زیبایی را دوست دارم و همیشه سعی کرده ام با آراستگی جلوی دوربین ظاهر شوم ولی با گفته های خانم کریمی موافقم و به نظر من هم افراط در عمل های زیبایی برای یک بازیگر مناسب نیست.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee4.jpg
سپند امیرسلیمانی
من در این مورد نظر خاصی ندارم چون هر کسی صلاح کار خودش را می داند. کسی از این کار خوشش می آید و مدام انجام می دهد ولی شخص دیگر اصلا معتقد به اینگونه عمل ها نیست. من نمی توانم قضاوت کنم و همیشه سعی کرده ام در اینگونه مسائل اظهارنظر نکنم.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee5.jpg
بهنوش بختیاری
من وقتی بینی ام را عمل کردم برای خیلی ها آن زمان جای تعجب و سوال داشت و مدام سر زبان ها بود که بهنوش بختیاری بینی اش را عمل کرده است ولی در حال حاضر این اتفاق در بین عامه مردم و هنرمندان شایع شده است. ایرادی در این کار نمی بینم؛ به هر حال ما سوای اینکه یک بازیگر هستیم یک انسانیم. هر کسی هم میل به زیباتر شدن داردو این ذات انسان است. به نظر من مردم بیشتر باید به توانایی و شخصیت واقعی یک بازیگر توجه کنند تا اینکه بخواهند بدانند که فلان بازیگر چه عمل جراحی را انجام داده است.البته من هم با عمل های افراطی مخالفم ولی فی النفسه این کار را اشکال نمی دانم.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee6.jpg
خاطره حاتمی
در مورد صحبت های خانم کریمی هنرمند خوب کشورمان مبنی بر رواج عمل های زیبایی بین هنرمندان به خصوص خانم ها، باید بگویم از دیدگاه منتعادل پایه و اساس هر کاری است. عمل زیبایی به خودی خود ایرادی ندارد ولی اگر از حالت تعادل خارج شود و به افراط تبدیل شود من هم با آن موافق نیستم. یک بازیگر به اعتقاد من باید چهره طبیعی و واقعی خودش را جلوی لنز دوربین به مردم نمایش دهد. البته تغییرات جزیی به منظور بهتر نمایان شدن بد نیست ولی اگر بازیگری بخواهد مدام این تغییرات را انجام دهد و چهره اش را از حالت طبیعی خارج کند، بله با نظر خانم کریمی موافقم.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee7.jpg
شراره رخام
شراره رخام را معمولا به جای اینکه با بازی هایش بسنجند با تعداد عمل های زیبایی اش می سنجند؛ مانند جراحی بینی، پروتز لب و تزریق بوتاکس.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/jarahi%20zibaee8.jpg
هانیه توسلی
هانیه توسلی جزو بازیگرانی است که بینی اش را عمل کرده است. اگرچه این موضوع چندان جلب توجه نمی کند چون فرم کلی بینی اش به هم نریخته است.


 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:علل,کاهش,میل,جنسی,در زنان,و,مردان, :: 10:17 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

علل کاهش میل جنسی در زنان ومردان

علل کاهش میل جنسی در زنان ومردان
ميل جنسي(libido) بطور چشمگيري در افراد مختلف مـتـفاوت ميـباشد، حتـي در يك فرد بسته به شرايط دروني و بيروني، ميل جنسي متغير ميباشد...

  كـاهـش  میـل  جنـسی  در  زنان  امری  بسیار  شایع  و  در  مـردان  امری  نادر  اسـت.  (حـتـی  غـالب  مـردانی  كــه  از  اختلال  نعوظ  رنج  میبرند  نیز  میل  جنسی  خود  را  از  دست  نمیدهند.)   
   هورمون  جنسی  مردانه  ی  تستوسترون  نقش  فراوانی  بروی  میل  جنسی  در  هر  دو  جنس  مرد  و  زن  ایفا  میكند.   
  برخلاف  تصور  عام  پس  از  یائسگی  احتمال  افزایش  میل  جنسی  در  زنان   بیشتر  است  تا  كاهش  میل  جنسی.  

 علل  كاهش  میل  جنسی  در  مردان: 
 الف _ علل  جسمی:  
  ۱-اعتیاد  به  الكل  و  یا  مواد  مخدر
  ۲-كم  خونی  (نادر)
  ۳-افزایش  ترشح  هورمون  پرولاكتین  از  غده  هیپوفیز.  
  ۴-چاقی  (علت  شایع)  
  ۵-مصرف  برخی  داروها  (بویژه  داروهای  درمان  مشكلات  پروستات)  
  ۶-كاهش  هورمون  جنسی  تستوسترون  (نادر)  
  ۷-بیماریهای  عمومی  و  مزمن  نظیر  دیابت.  
  ب _علل  روانی:  
  ۱-افسردگی.  
  ۲-استرس.  
  ۳-خستگی  و  كار  زیاد.  
  ۴-اختلافات  و  مشكلات  جدی  با  شریك  زندگی.  
  ۵-گرایشات  همجنس  گرایانه.  
  ۶-ترس  از  عدم  توانایی  در  ارضاء  شریك  جنسی.  
  ۷-استرس  های  محیطی  از  قبیل  سروصدا  و  یا  نورهای  آزاردهنده.  
  علل  كاهش  میل  جنسی  در  زنان:  
  الف _علل  جسمی:  
  ۱-كم  خونی  به  علت  از  دست  دادن  آهن  در  هنگام  عادات  ماهانه  و  یا  زایمان  (شایع)  
  ۲-اعتیاد  به  الكل  و  یا  مواد  مخدر.  
  ۳-بیماریهای  عمومی  و  مزمن  نظیر  دیابت.  
  ۴-پس  از  زایمان،طی  بارداری  و  یا  شیردهی  به  علت  تغییرات  شدید  هورمونی.  
  ۵-مصرف  برخی  داروها  از  قبیل  آرام  بخش  ها،ضد  افسردگی  ها،كاهنده  فشار  خون  و  ضد  حاملگی.  
  ۶-افزایش  ترشح  هورمون  پرولاكتین  از  غده  هیپوفیز.  
  ب _علل  روانی:  
  ۱-افسردگی.  
  ۲-استرس.  
  ۳-خستگی  و  یا  كار  زیاد.  
  ۴-اضطراب.  
  ۵-تجارب  پیشین  آزارهای  جنسی  و  یا  تجاوز  جنسی.  
  ۶-گرایش  به  همجنسان  خود.  
  ۷-اختلافات  و  مشكلات  جدی  با  شریك  زندگی.  
  ۸-شرایط  زندگی  دشوار(زندگی  كردن  در  یك  منزل  مشترك  یا  والدین  خود  و  یا  والدین  شریك  زندگی)  
  ۹-استرس  های  محیطی  از  قبیل  سروصدا  و  یا  نورهای  آزاردهنده.  
  دلایل  مشترك  در  مردان  و  زنان:  
  ۱- اضطراب  عملكردی:  چنانچه  مردان  در  رابطه  های  گذشته  انزال  زودرس  و  یا  اختلال  در  نعوظ  و  زنان  رابطه  جنسی  دردناك  و  یا  عدم  رسیدن  به  ارگاسم  را  تجربه  كرده  باشند،  از  بیم  تكرار  آن  ممكن  است  از  رابطه  جنسی  امتناع  ورزیده  و  یا  از  آن  دلزده  شوند.  
۲-  افزایش  آشنایی:  عموما  میل  زوجین  برای  برقراری  رابطه  جنسی  با  یكدیگر  با  گذشت  زمان  كاهش  می  یابد.  
  ۳-سركوب  كننده  های  میل  جنسی:  از  قبیل  تغییر  در  ظاهر  فیزیكی  (چاقی  و  یا  لاغری)،  بوی  نامطبوع  بدن،  نامرتبی  موها  و  لباس  و  عدم  رسیدگی  به  بهداشت  فردی.  
  ۴-فعالیت  بدنی  خیلی  زیاد  و  یا  خیلی  اندك.  
  ۵-عدم  آگاهی  از  دانش  جنسی،  خواسته  ها  و  ترجیهات  جنسی  شریك  زندگی.  
  ۶-تكراری  شدن  شیوه  و  وضعیت  بدنی  برقراری  رابطه  جنسی.  
  راهكارهای  درمانی  كاهش  میل  جنسی:  
  ۱-درمان  برای  هریك  از  اختلالات  زمینه  ای.  
  ۲-هورمون  درمانی.  
 ۳-كنترل  استرس.  
  ۴-مشاوره  با  كارشناسان  مسایل  زناشویی.  
  ۵-فراگرفتن  مهارتهای  گفتگو  و  برقراری  ارتباط  موثر  با  جنس  مخالف.  
  ۶-رفع  اختلافات  و  حل  مشكلات،  تنشها  و  رنجش  ها.  
  ۷-افزایش  صمیمت  با  شریك  زندگی.  
  ۸-آموزش  جنبه  های  مختلف  رابطه  جنسی.  
 ۹-در  میان  گذاشتن  علایق  جنسی  و  خیالپردازیهای  جنسی.  
 ۱۰-رسیدگی  به  وضع  ظاهری  و  بهداشت  فردی.  
  ۱۱-ایجاد  تنوع  در  نحوه  و  مكان  برقراری  رابطه  جنسی  بصورت  دوره  ای.  
  ۱۲-اجتناب  از  بی  تحركی.  
 ۱۳-ایجاد  اعتدال  در  كار  و  جنبه  های  دیگر  زندگی

 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:پرسش,و,پاسخ های,مهم,درباره,کاندوم, :: 10:14 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم

پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم
کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند در پیشگیری از بارداری موثر هستند.

1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟
بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

2) به چه میزان کاندوم ها در حفاظت در مقابل عفونت ایدز(HIV) کمک کننده هستند؟
به طور میانگین ، کاندوم ها 80% الی 96% در صورتی که بطور صحیح استفاده شوند در پیشگیری از عفونت HIV موثرند. یعنی کاندوم ها می توانند 80% الی 95% از انتقال HIV جلوگیری کنند. برای مثال به طور میانگین، از میان ده هزار زن غیر عفونی که شریک جنسی مبتلا بهHIV داشتند ، اگر هر زوج فقط یک عمل جنسی واژینال داشته باشند و از کاندوم استفاده نکرده باشند ، حدود 10 زن احتمالا باHIV عفونی می شوند. اگر از کاندوم استفاده کرده باشند ، احتمالا 1 یا 2 زن با HIV عفونی می شوند.

احتمال اینکه شخصی که در معرض HIV قرار می گیرد ، عفونی شود می تواند خیلی زیاد باشد، این احتمال به مرحله ای از عفونت که شریک جنسی در آن قرار دارد بستگی دارد.( در مراحل ابتدایی و انتهایی فاز واگیری بیشتر است). از جمله :
1- شخص در معرض دیگر بیماری های منتقله از راه جنسی (STDS) بوده است یا خیر.
2- وضع ختنه مرد (در مردان ختنه نشده شاید شیوع عفونت با HIV بیشتر باشد).
3- حاملگی ( زنانی که حامله هستند ممکن است در معرض خطر بیشتری برای عفونت باشند).

3) آیا استفاده گاه به گاه از کاندوم جهت پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی پیشنهاد می شود؟
برای محافظت بهتر، کاندوم باید در هر عمل مقاربت استفاده شود. در بعضی از موارد می تواند هرچند وقت یک بار استفاده شود.

4) آیا استفاده از کاندوم ها ریسک انتقال بیماری های منتقله جنسی را در جریان مقاربت مقعدی کاهش می دهد؟
بله، بیماری های منتقله جنسی می توانند از شخصی به دیگری در جریان هر نزدیکی که آلت تناسلی به داخل هر قسمتی از بدن شخص دیگر فرو برده می شود منتقل شوند. بعضی اعمال جنسی ریسک بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای مثال ، ریسک عفونی شدن با HIV در جریان مقاربت مقعدی محافظت نشده 5 بار بیشتر از مقاربت واژینال محافظت نشده است. وقتی از یک کاندوم لاتکس برای مقاربت مقعدی استفاده می شود یک مایع یا نرم کننده سلیکونی لازم است تا به نگهداری کاندوم از پارگی کمک کند.

5) آیا کاندوم های پلاستیکی (سنتیتیک) برای پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی از جمله HIV موثر هستند؟
بله ، به نظر می رسد که پیشگیری کاندوم های پلاستیکی همانند حفاظت ایجاد شده توسط کاندوم های لاتکس باشد . اما در مورد آنها بطور کامل مطالعه نشده است. اداره غذا و دارو ایالات متحده توصیه کرد که کاندوم هایی که از پلاستیک ساخته و استفاده می شوند برای جلوگیری از STDS ، از جمله HIV فقط در صورتی که شخص نمی تواند از کاندوم لاتکس استفاده کند مصرف شوند. کاندوم هایی که از پوست حیواناتی همچون پوست بره ساخته می شوند اثری بر جلوگیری ازبیماری های منتقله جنسی شامل HIV ندارند.

6) آیا لیز خوردن یا پارگی کاندوم حین مقاربت شایع است؟
خیر ، به طور میانگین در حدود 2% کاندوم ها در طول مقاربت ممکن است پاره شده و یا لیز بخورند. دلیل عمده آن عدم استفاده صحیح از کاندوم است. مهم است که به افراد روش صحیح بازکردن ، جاگذاری و خارج کردن کاندوم و همچنین اجتناب از کارهایی که خطر پاره شدن کاندوم را افزایش می دهد، را یاد بدهیم.

7) چه اقداماتی را زنان و مردان می توانند انجام دهند تا خطر حاملگی و ابتلا به بیماری های منتقله جنسی در طی تماس جنسی که کاندوم لیز خورده یا پاره شده، کاهش یابد؟
اگر کاندوم لیز خورده و درآمده و خراب شده باشد، دادن قرص های ضدبارداری اورژانسی می تواند خطر حاملگی را کاهش دهد و تا حدودی خطر ابتلا به بیماری های منتقله جنسی، بجز ایدز کاهش یابد. شست و شوی آلت تناسلی مردان کمک کننده نیست. دوش واژینال نیز خیلی در پیشگیری از حاملگی موثر نیست. خطر ابتلا به HIV و بیماری های منتقله جنسی و بیماری های التهابی لگن افزایش می یابد. اگر فرد بصورت قطعی در معرض HIV قرار بگیرد درمان آن داروهای ضد ویروس است. درمان های موجود می تواند به کاهش انتقال HIV کمک کند. اگر در معرض سایر STDS های معین قرار بگیرد پیشگیری می تواند درمان فرضی برای STDS که مراجع مرد یا زن را عفونی کرده است، باشد.

چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:پیامک,هایی,که,کابوس,زن,شد!, :: 10:11 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیامک هایی که کابوس زن شد!

پیامک هایی که کابوس زن شد!
مرد همسایه با ارسال پیامك‌های غیراخلاقی برای زن جوان كابوس زندگی وی شده بود.

اوایل مردادماه سال‌جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای خارك تهران پرده از سرنوشت سیاهی برداشت و به بازپرس بیضی‌زاده گفت كه از مزاحمت‌های پیامكی یك ناشناس به تنگ آمده است.

این زن گفت: دو سال پیش ازدواج كرده‌ام. مدتی است كه از شماره اعتباری یك ناشناس پیامك‌های غیراخلاقی برایم ارسال می‌شود. ابتدا تصورم این بود كه پیامك اشتباهی فرستاده شده است، توجهی نكردم اما ارســـال این پیامك‌ها ادامه داشت و كار به جایی كشید كه پیامك‌های عاطفی جای خود را به پیام‌های كوتاه غیراخلاقی داد.

وی افزود: من كه از ترس لطمه خوردن زندگی زناشویی‌ام ماجرا را از همسرم پنهان می‌كردم تلاشم این بود تا خودم مزاحم را پیدا كنم و بخواهم دست از مزاحمت‌هایش بردارد اما موفق نشدم و مرد مزاحم گاه و بیگاه پیامك می‌فرستاد یا تماس تلفنی داشت و سكوت می‌كرد و هر وقت از وی می‌خواستم كه خودش را معرفی كند همیشه سكوت می‌كرد، نمی‌دانستم زن است یا مرد! دو ماه گذشت و ماجرا را با همسرم مطرح كردم، وقتی شنید خیلی ناراحت شد.

زن جوان گفت: پیامك‌های غیراخلاقی فرد مزاحم زندگی‌ام را بشدت دچار بحران كرده و وضعیت روحی و روانی‌ام را به هم ریخته و آبروی خانوادگی‌ام را به بازی گرفته است. وقتی دیدم چاره‌ای‌نیست برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت و فروپاشی زندگی‌ام تصمیم گرفتم شكایت كنم و حالا خواستار ردیابی مزاحم پیامكی هستم.

با ادعاهای زن جوان، تماس‌های تلفنی و پیامك‌های كوتاه تحت كنترل قرار گرفت و عامل ایجاد مزاحمت تلفنی كه در همسایگی خانه پدر این زن زندگی می‌كرد، دستگیر شد.

مرد مزاحم كه ناصر نام دارد ابتدا خود را بی‌گناه دانست اما وقتی دید بازپرس و پلیس مداركی دارند كه وی عامل ارسال پیامك‌های غیراخلاقی به زن همسایه است، چاره‌ای جز اعتراف ندید.

وی به بازپرس بیضی‌زاده گفت: من قصد ایجاد مزاحمت تلفنی نداشتم اما یك روز خیلی اتفاقی كه از پله‌های آپارتمان پایین آمدم، با قبض تلفن همراه‌های همسایگان كه روی تابلو نصب شده بود روبه‌رو شدم، وقتی قبض‌ها را برداشتم قبض زن همسایه را دیدم و وسوسه شدم تا پیامك عاشقانه بفرستم كه بعد به سمت پیام‌های غیراخلاقی رفتم و حالا بشدت از كارهای خودم پشیمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم.

بنابر این گزارش، مزاحم پیامكی روانه زندان شده است و تحقیقات برای افشای دیگر اقدامات مشابه وی ادامه دارد.

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 720
بازدید ماه : 6186
بازدید کل : 122906
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ